stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, June 05, 2011

erul, af9 [khas untuk nazirah idris]

hello hey ! update post lagi weeh, hihi ! 
hari ini nak update pasal entry diatas, apa itu apa itu ? ERUL AF9 lah, siapa lagi kan. si kacak dan comel. auuuuu, tiba-tiba pulak aku melayan AKADEMI FANTASIA nie. haisssh, zila oh zila ! plek aku tengok diri aku nie. tak ada benda nak buatkan ! aku kan macam duduk bawah tempurung kecil lagi comel, dan dalam tempurung itu ada TV PLASMA PANASONIC sahaja, jadi apakan daya. taknak tengok pun, kena jugalah tengok kan kan, sebab itu sahaja yang ada.

untuk pengetahuan, aku bukan tengok dari awal AF9 nie. hahaha. tadi pun sebab aku tertengok mungkin. tengok-tengok sudah menuju puncak. haish ! apakah aku ini, memang aku tak minat AF nie, sejak semenjak tak best nie, layan pun terkadang-kadang sahaja.


apa yang aku nak ceritakannya ialah pasal encik erul af9 nie. yang muka ala-ala korea gitu ! wow, comel. nak pikat boleh tak ? haha ! dia cakap comel je. kalah kot suara katon aku nie. haish ! nie tak boleh nie, sebab suara aku lagi comel. sebab suara katon. ko ada ? haha, tak ada kan ? diammmm sudah !!

tapi apa yang aku nak ceritakannya sebenarnyaaaa, aku sedih tiba-tiba bila di umumkan si erul nie keluar. cian diaa ! INI TIDAK ADIL, ASTRO BUATLAH AF MASUK FINAL. haha,

mak, abah dan kakak-kakak aku semua agak tidak puas hati dengan keputusan itu. firstly, dia kena 100% cover malu dia. "erul, you pergi saman dieorang" haha. suka-suka sahaja aku nie. wow wow. tiba-tiba aku rasa nak jumpa dia then nak amik gambar dengan dia. auuu, (jeles tak ?)  

for erul, cik nazirah idris ko jangan jeles dengan aku nie, aku buat ucapan untuk erul :-
"you, nanti kita jumpa ! u kasi i bunga merah-merah hati au. then buatkan KAD sekali untuk i, then snap gambar guna handphone i, then kita MMS dekat cik nazirah idris nie. tau tau"

comment aku :-
geram geram ! lain kali masukkan jerla lima-lima sekali, kan senang, benda boleh settle kot ! haish, nie yang aku tak suka nie, janganlah sakitkan hati erul uh, cian diaa ! tak ada sesiapa dah nak jadi tulang belakang tarian menuju puncak nanti. 

pesanan untuk cik nazirah idris :-
zira ko jangan nangis au. erul keluar dah nie, kang konsert last dia datang. suh die nyanyikan lagu khas untuk ko au zira. SPECIAL lah, ok zira ! takmoh terjun sawah padi belakang tepi rumah ko tu au. nanti kita sama-sama jumpa erul, suh dia luangkan masa untuk kita berdua. (kemain perasan saya dgn zira nie)


apa gakk ! haha, ini dia SUPERNAGAHERO orang ramai, TAHNIAH HAZAMA sebab masuk final af9. tak sangka awak masuk final. sebab selamanie pun saya memang da dapat agak awak akan masuk final. suara awak sedap, lagi-lagi bila awak nyanyi lagu OH ZAKIAH, yeke ? main bedal je tajuk lagu uh. 

apa-apa pun tahniah kepada lagi tiga orang yang masuk final af9 uh. nak sebut nama tak ? macam malas je, haha. sebab aku tak minat dieorang, kena sebut ke !  lalala

penyokong fina, haish ! untuk orang tuuuu, takpayahlah nak suka sangat, ingat fina boleh JUARA AF9 ke ? tengok kaki kiri kanan cik zila dulu. haha ! saja nak sakat orang tengah bahagia tu. 

ok byee ! itu je cerita aku tengah-tengah malam buta nie.


p/s: hatiku milikmu danial hakim, always in my mind *love*

2 comments:

tehafatihah said...

untung laa fina. hehe

Azila Aini said...

haha, siapakah fina ? omg ! tidak ku suka itu girlgirl. haha