stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, June 13, 2011

happy birthday mysister (siti azrin)


selamat hari kelahiran wahai kakak ku 
SITI AZRIN BINTI HAJI MOHAMAD AINI
yang kini sudah berusia 22tahun, ek ? aku ingat sudah 23tahun beb ! sorry lah
-
-
-
ini lah makluknya, kakak aku no 4. atas aku sahaja !

aku nak wish selamat hari tua ! hihi, ko sudah tua weh. sudah masanya untuk mencari calon-calon suami. ko nak aku tolong cari kan tak ? hihi ! kang aku bukak KAUNTER depan watson's kapar ! then aku promot gambar ko, buat banner lagi uh. mau ka ? hihi ! 

rasa-rasa laku kot ! ko kan santeeek ! haha, macam adik die juga. (perasan). dan aku harap ko takpayahlah nak diet sesangat lah kan, sebab ko bersenam pon, ko TETAP MOKMOK ! you knowww sis ? hihi.

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, kek dengan hadiah tak ada au ! lain tahun ade insyallah. sebab aku student ! hahaha, INGAT tuu ! adik mu ini masih dalam belajar. hihi. 

aku sayang ko kak eryn !!

No comments: