stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, June 03, 2011

keinginanku, IPAD2 ♥


tetiba-tiba aku buat post pasal iPad2 nie. suka hati lah aku nak post pasal nie. da aku ngidam nak pegang iPad2 nie. mana tahu ada orang nak kasi aku hadiah iPad2 nie. eceeeh, janganlah jeles. manalah tahu, hadiah untuk birthday aku bulan oktober nanti ke. wahhh, tunggu je nie ! asyik mimpi nak iPad nie jer.

rasa tangan nie sudah gatal-gatal nak pegang iPad nie. kan seronok kalau dapat :) mesti boleh belagak dengan sesiapa. haha, "niat sudah buruk uh, nak menunjuk" taklah, niat aku baik je, aku just ingin kan nya. sebab orang lain boleh ada, aku pun rasa macam inginkannya juga. waaah, rasa-rasa tahun nie dapat ke tak ek, ke just kenangan yang tak pernah wujud. huhuhuhu

redho sahajalah ! ingat nak beli time pratical nanti. dapat gaji bulanan, simpan and beli. haha, berangan lebih aku nieee. nak kene usha harga nie. haha, mana tahu sudah murah. hihi.


iPad2, waiting me ok. akan ku dapatkan mu !

2 comments:

MixS aNa said...

anak buah sy pakai iPad2 , present birthday dia aritu, huhuhu

Azila Aini said...

yeke ? bestnyaaa