stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, June 02, 2011

khamis, saya kebosanan. jadi.......

assalamualaikum.
macam biasalah ! saya nak cerita lah sedikit demi sedikit apa yang saya lakukan pada hari ini. eceeh ! macam lah aku nie ARTIS, nak kena laporkan apa aku buat kat blog nie. haisssh ! lalala ~ "cita-cita nak jadi model, nak tip top kononnya" haha, aku kan suka berangan ! i like i like 


laporan hari ini, tak berapa nak menariklah juga, sebab aku tak tahu nak kemana tima cuti nie, cuti ke ? hihi, cuti habis amali je, sebab tak tahu nak buat apa dekat rumah sewa, jadi aku baliklah rumah aku kat kapar nie. sebab line strmyx rumah aku nie LAJU, kat rumah sewa, slow macam siput main lumba sapa paling lambat. haha, lebih kuranglah kan kan, apa yang aku nak ceritak'an pasal kebosanan aku bila sudah balik kapar.

khamis, saya kebosanan. jadi saya round-round lah sesorang gie mana-mana aku suka, tapi apa-apa pun aku buat apa yang mak aku suruh dulu. iaitu bayar duit kereta aku dulu dekat public bank kapar je. tapi aku style macam nak pergi kuala lumpur weeh, haha. semua nampak aku kat kapar uh, semua tanya. nak gie KL ke ? haha, padahal aku gie public bank jer. haha, style kene cun. haha ! if pun dekat kapar, kena kemas dan bersih. lepas bayar duit kereta kat public bank, terus gie topupkan no abang aku yang kat singapo uh, then terus singgah watsons kapar, hihi. mesti dan semestinyalah aku akan jejak watsons nie. tempat aku juga pulak. haha,

singgah watsons sambil-sambil tengah ingat, aku beli solution lens aku sekali. selesai sudah hak huh hak kat watsons, terus kepala otak nie nak gie shah alam. ingat nak gie PKNS, tapi sebab aku sorang kan, ^_^ tak jadilah ceritanya, aku nie kalau tak ada geng nak jejalan, memang macam nielah, semua tak jadi apalah. padang kiri kanan dalam kereta sahajalah, tapi sampai setia alam uh, terus call kakak aku. tanya lunch pukul berapa, dia cakap pukul 1pm, dan jam dalam kereta aku sudah pukul 12pm. jadi aku terus gerak ke ofic kakak aku. tunggu dalam setengah jam jugalah, then amik dia, terus gie lunch sesama kat QASEH,SHAH ALAM. 

lepas makan, terus anta kakak aku balik ofic die, then terus gerak balik kapar lah, jam sudah pukul 2.30pm. terus gerak balik jerla. jalan pun tak jem sangat, jadi 120km lah aku bawak. hebat pulak kereta kancil aku nie. nanti tukar viva pulak ok, haha, (angan-angan lagi). lalu tol setia alam, terus pulang dan sampai rumah pukul 3pm lebih kuranglah. park kereta then naik atas, online kejap. update status. then offline then buat kerja yang tak siap-siap uh, apa apa ? jeng jeng ! tampal-tampal gambar, nanti da siap tampal aku snap and letak kat blog ok. nantikan sahaja ok :) sekarang dalam proses.

sudah bosan tampal-tampal, rest kejap. tengok tv then text mydarling sambil-sambil. jam sudah menunjukkan pukul6pm, kakak aku pun sudah balik dari kerja. then abah aku ngidam nak makan AYAMAS, jadi aku, mak, kak ngah and kak eryn pergilah beli dekat AYAMAS KUALA SELANGOR. then singgah tesco kejap. sebab kak eryn aku nak beli kasut macam aku juga. so, kasut kami samalah :) *meriah gitu* selesai di tesco, terus gerak balik kapar, tapi singgah makan dulu kat TOMYAM SARA, berdekatan dengan PANGSAPURI TNB. lepas habis makan, dan semua sudah keyang, terus gerak pulang ke rumah.

pfuhhh, itu sahaja cerita cik zila pada hari ini. sekian terima kasih. byee !



2 comments:

♥ eyka elisha ♥ said...

rajin tol cik zila ni bjln kn.ble2 leh kuar sme2 ^^

Azila Aini said...

insyallah :) kalau ade rezeki, kita boleh jumpa. just call and text or wall at facebook ! pun boleh