stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, June 13, 2011

new room to my cat

assalamualaikum. hai follower aku semua ! harap semua sihat-sihat sahaja ok ? aku taip disini cuma nak cerita pasal hari ini sahaja, hari ini awal pagi aku sudah bagun. sebab ? aku sudah ada temu janji dengan mak aku. ingin menjadi driver di untuk hari ini, aku tengah cuti kan, macam biaselah ! aku kerja dengan mak aku lah pulak. jadi driver madam salmah ! hihi, cool sahaja. 

jam ditangan dan dinding sudah pukul 9 pagi lebih sikit mungkinlah, huhu. mak aku siapkan masak laksa untuk kakak aku, kakak aku suh aku dengan mak aku pergi hantar laksa di pejabat die, di pusat zakat negeri selangor. di shah alam sahaja, tidak jauh mana pun ! sampainya aku disana dalam pukul 10 or 11 la, pun tidak pasti lah. singgah tesco extra shah alam kejap, sebab mangkok dengan sudu tiada. tu yang beli kejap ! then terus pergi ofis die, then call die, suh turun. amek tempahan laksa yang die nak uh, sebab bufday die hari nie kan kan. tu yang die suruh mak aku buat laksa then hantar kat ofis die. 

selesai tujuan pertama, tujuan kedua kami adalah makan ! tapi alang-alang sudah sampai shah alam, aku singgah tempat LATIHAN INDUSTRI aku di sksyen7, belakang UNISEL SHAH ALAM. aku saja bertanya sesi jadual die macam mana, then blah blah ! dalam setengah jam jugalah aku borak dengan kakak dekat tempat LATIHAN INDUSTRI aku nie ! tanya pengelaman semua kan, aku takot tu yang aku banyak tanya. seram sejuk juga mula-mula, then kerja die pun mencabar juga, hope aku boleh melaksanakan sehingga habis latihan industri nie. insyallah.

habis di shah alam, turun ke pelabuhan klang pulak. untuk makan, perut sudah bunyi lagi dangdut ! hehe, waktu lunch pulak. memang enak ! habis makan uh terus pergi maybank setia alam, then gie pejabat pos setia alam. bayar bil-bil,then naik atas, beli air buah. hihihi. then selesai membayar, terus gerak pulang ke kapar ! sambil-sambil usha kandang kucing ! but semua tak cantik. then terus pulang ke rumah. bincang-bincang, then akhirnyaaaa, beli die kandag kucing di tesco setia alam, kat area-area situ ada kedai haiwan. beli kat situ. sebab semalam sudah usha ! harga pun berbaloi. daftar menjadi ahli. dapat diskaun. RM208.00 then sudah kasi diskaun, dapat RM177.39. akhirnyaaa, "cuka,ciki,caca,cici" sudah ada bilik yang lagi luas :)



4 comments:

tehafatihah said...

sangkar yang lama kecik sgt.kesiannn nyeeee, yg baru selesa skit.haha

Azila Aini said...

yup ! cian kucing-kucing uh. badan makin lama makin membesar.huhu

AkimDanial said...

to or for?

Azila Aini said...

empat 4 ! :) yang kecik uh baru lagi.