stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, June 18, 2011

photoshoot part 3 - tasik shah alam

assalamualaikum follower !
hari nie aku nak update pasal photoshoot aku, wahhh. penat gila weh. merasakan photoshoot hari nie penat gila-gila weh. gila pun tak macam aku kot. haha, apa-apa pun SERONOK sangat hari nie. dapat banyak pelajaran dari photography-photography lain. terima kasih sebab mengajar cik aura a.k.a cik zila yang baru nak jinak-jinak dalam modeling ! thanks sesangat.

photoshoot hari nie bertempat di tasik shah alam, ada outing yang bertema suka hati but nampak cantik dan glamor. alhamdulillah aku sudah buat yang terbaik untuk event ini. next event 26june, but not sure ! kalau tiada halangan insyallah akan join.

sorry tak dapat update sangat, sebab aku penat gile gile wehh ! rase nak tidur jer lepas abis shoot uh. sebab mata pun sudah berat gila. but aku seronoklah. terima kasih kepada team16, iaitu team aku, aku talent, mua aku ialah abang pali, photog aku ialah adek zulhilmi, asstnt photog danny dan abang adam noah turut jadi photog aku tadi. terima kasih semua yang join event tadi !






p/s: paling gileee ! muntah selesai shoot. nasib baik dekat kedai makan time uh. gie toilt. haha, terbaik ! sebab perut kosong gile. :(

2 comments:

HaNa Hani said...

cayalah cik aura
glemer kepomkepom pasneyh
chantek
^_^

Azila Aini said...

hahahaha ! baru shoot sudah glamer ! ayoooo.. belum lagi, banyak benda kene belajar "_"