stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, June 01, 2011

songeh saya

assalamualaikum kawan-kawan, layan jerla post aku kali nie kan ! semua tarik nafas kasi panjang, then boleh lepaskan dengan nada suara yang boleh kasi gegar ini blog. haha

hari sudah gelap, malam ? haha ! semestinya malam kalau sudah gelap. haish, takkanlah malam itu jadi terang ? tidak ku tahu pulak, kecuali korang duduk bawah lampu jalan then padang atas, mesti nampak terang, tak gitu ceritanya kalau sudah menjadi orang yang terlebih bijak dan pandai.

aku update malam nie, sebab tangan aku rasa nak update lagi, siang tadi aku update pasal last amali aku kan, korang sudah baca ? kalau belum, baca dan LIKE dan juga COMMENT. hihi, agak tidak segan bila aku suruh korang like dan comment, datang dari hati yang ikhlas, jadi aku JUJUR sahajalah, nampak tu kejujuran cik zila kita nie, haha

"siapa sokong angkat tangan macam saya, begini caranya ! angkat tangan dan kasi bunyi itu gelang tangan"

apa-apa pun cerita yang aku ingin sampaikan adalah berbunyi sebegini, hari ini sudah habis amali. dan macam biasalahkan, aku ? alaaa, aku lah kan ! hahar, RATU BALIK KALAU TAK ADA PAPA, haha. itulah aku. aku adalah aku, dan habisnya amali aku tadi terus pack-ing barang then baling dalam bonet kereta. dasyat !! tapi itu semua dusta, aku letak lelok au, then kemas-kemas aku aturkannya untuk menjadi bonet kereta paling comel dan kemas. haha, 

geraknya aku balik adalah bersama bonda ku, bonda ku berada disabak juga ? omg omg ! tidak lah, mak dan abah aku menunggu aku di tonggak 10, sungai besar. makan disana, aku datang sana pun terus order makanan, lapar perut aku nie kot tiba-tiba, "makan je banyak, tapi keding je" biasalah kan, lumrah kehidupan, ada yang kurus dan gemok. haha, apa gak aku nie !  apa-apa sahajalahkan, lepas makan gerak balik ke kaparlah kan, 

dan tetapinya, time gerak balik kapar, singgah kuala selangor dahulu. tebus tiket AYAMAS, huhu ! dan singgah tesco kuala selangor, saja nak jejalan kan kan, selepas itu jejalan kat kedai-kedai uh, singgah satu kedai kasut, haha. mak aku melayan sahaja celoteh anak bongsu die nie kan kan, usha satu kasut sarung nie. sebab kasut sarung yang ade reben uh sudah nak terTERterTER, macam tu lah cerita kasut GREY aku uh, but now aku beli DARK GREY, nampak lagi menawan kot . hihi, nak pakai pergi kolej nanti. isnin nanti usha kasut baru saya ok. wahai kawan-kawan ku yang sekolej dengan ku. hihi

mari tengok kasut sarung yang cik zila banggakan sangat tuuu.
saya tahu, kasut sarung saya tak macam awak, sebab kasut sarung saya nie murah je,
pakai sampai haus tapak kasut aku nie. 
yang b'harga RM39.90

"terim kasih bonda sebab belanja kasut, hihi. layan karena anak mu ini"


p/s: bila jerawat dan ulser sudah datang di muka dan mulut ku. memang ku bahagia. errrrrg !

2 comments:

Aliaa syahindah said...

kasut kak zilaa same ngn aliaa ouh Hihih :D

Azila Aini said...

yeke ? hihi ! kat kolej akak pun ramai pakai dek. memang BEST ! boleh buat NASYID. hihi