stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, June 05, 2011

tidur petang, mimpi sidia "IMYSM"


*HATIKU MILIKMU*

sangat-sangat merinduinya sampai tidur petang pun mimpi dia. tapi nak buat macam mana, aku kenalah tahan rindu aku nie. sebab masing-masing jauh. setiap perhubungan ada pengorbanan. mungkin ini salah satu pengorbanan antara aku dan dia. apa-apa pun aku redho dan sabar dengan dugaan ini. setiap saat aku sentiasa ingat kepada sidia. mana aku pergi, aku akan ingat sidia. 

mungkin kami banyak manis bagi setiap pandangan setiap manusia yang kenal kami, tapi pahit tawar kami, kami banyak sorok dari pandangan manusia yang mengenali kami. sebab setiap manusia ada kesilapan, dan tidak semua pasangan SWEET sahaja, mesti ada kesimpulannya.

itu sahaja nak bagitahu. k byee !


p/s: sabak bernam cik zila berada selama 3 or 4 day ! dan tahun depan datang balik.

No comments: