stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, June 06, 2011

update post sebelum teori


assalamualaikum, selamat pagi kekawan. awal sungguh saya update blog hari ini, disebabkan saya cuma ada ACC BLOG sahaja, jadi blog sahaja lah yang menatap muka aku nie. harap korang rindu cik aura nie, "eceh eceh, tak malu suh rindu dia" haha, whateverlah kan ! janji korang kena RINDU DAN SERINDUNYA. ok kekawan semua. 

minggu nie saya nak exam bahagia teori pulak, wish me luck ok. if pun saya lemah sangat sejak semenjak nie. masalah datang sekali serentak. saya pun tak boleh nak nafikan kenapa masalah nak datang sesama nie ! saya redho sahaja kot if pun pahit di hati ku ini. saya cuba untuk menjadi saya yang sebenar tapi............... tidak mungkin kot. emosi tak akan boleh ditukar sebab itu salah satu perangai ku. sesiapa tidak suka, bolah keluar pintu mata saya. tidak ku suka melihat mu ! fullstop. haha, haissh ! 

hari ini saya berbaju kurung coklat mix krim. macam mana ? entalah ! macam tu lah, kalau sempat saya akan snap. if mood saya ok la ek. dan juga saya tidak bersolek hari ini. muka saya pucat sesangat hari ini. mulut saya ada "MATA IKAN" jadi semua tak jadi apa lah. tenang sahaja. 

facebook sudah tutup dihati saya, bila saya nak ACTIF balik uh mungkin nanti kot. belum masanya, saya malas nak menatap facebook memanjang, mesti ramai tertanya kenapa aku deactivate tetiba kan. biarlah rahsia saya seorang. terima kasih. biarlah orang mencari saya sampai ke lorong blog nie. apa-apa pun saya dalam celaru ! masalah tak pernah pupus dalam kepala otak ku. okelah byee.



p/s: semua itu mungkinkah ((???))

No comments: