stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, June 14, 2011

wayang (KL GANGSTER)

assalamualaikum, terbaik beb hari nie ! hari nie keluar dua kali, dan dua kali lah aku update blog aku nie, apa ada hal, aku ok sahaja. sebab tak tahu nak buat apa kan, update blog jerla setiap hari kan kan, tiga kali aku keluar, tiga entry aku update hari ini au. disebabkan hari ini dua kali sahaja aku keluar, jadi, dua kali lah aku update blog ! meriah aje kan kan ? tak bosan kan baca post cik zila nie kan kan ? "aku batak ?" haha, semestinyaa ! semua orang ade sifat BATAK au au, haha ! jokelah, korang semua baik. mana nak cakap belakang kan kan ? paling kejam pun korang mengata aje kan ? (samalah tu) hahaha ! 

apa-apa pun ! aku nak perkenalkan siapa yang follow keluar malam nie, aku, kak eryn, kak ngah dan kak sue. kiteorang sudah merancang seminggu sebelum pergi nie. hihi ! nak tengok KL GANGSTER nie lah ! aku pun sudah lama tak tengok wayang, yelaaa. tiada teman ingin menemani ku ini ! (ahaks, ayat sadis). tapi hari ini aku sudah dapat tengok wayang. cerita yang agak ganas dan kelakar ! aku boleh kasi BINTANG 9per5setengah kot ! sebab ending cerita uh macam tersangkut sedikit. firstly, mak dan zati kepada malek dimana ? peh ! pertayaan sampai kesudah tiada kesimpulannya. haha, apa gak aku nie gilee ! 

tiket tempahan kami ialah pukul 7.45pm ! kami sampai ke jusco bukit tinggi pada pukul 6.30pm ! sempat lah kami makan dan minum sedikit ! yang ringan-ringan sahaja. jam sudah menunjukkan pukul 7.45pm ! then kami terbang terus ke panggung wayang. hahaha ! *cool* terus cari tempat duduk. terbaik lah tempat duduk nie. sebab tempat duduk lain full. gila sakit tengkok aku tengok uh ! naik juling mata aku tengok skrin uh. but macam nak tengok lagi cerita uh ! bestt :)

selesai tengok wayang, pukul 9pm kemungkinan. terus tawaf satu jusco bukit raja uh. then snap snap dekat pack kereta. hihi, then gerak cari kedai makan yang berhampiran. sebab perut sudah empty. haha ! habis makan, terus gerak pulang. itu sahaja cerita cik zila pada malam ini. 

dan lastly, terima kasih kepada kak sue, sebab support kami bertiga dari tengok wayang sampai makan :) terharu dan sangat terharuuuuuu ! 





5 comments:

shykin said...

hi nice blog.. sy folo awk sudi2lah kiranya menjengah blog sy.

http://shykin.blogspot.com

Azila Aini said...

orait :) thnks shykin !

tehafatihah said...

tak penah aku tgk cite melayu sampai 2x,Kl gangster terbaik

Azila Aini said...

hahar, memang terbaiklah teha nie ! :) haha

atigoh@gmail.com said...

anggun sangat penampilan kebaya merah jambu cik zila tu,x jemu dpndng......