stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, June 12, 2011

wedding puan farah dianti dan pasangan


assalamualaikum, 
alhamdulillah dengar syukur nikmat tuhan yang maha esa, saya masih boleh menaip di sini, eceh eceh ayat tak boleh nak cut dah, ok! wedding pensyarah kelab pembimbing rakan siswa kksb aku sudah pun belangsungnya majlis perkhawinan beliau bersama suami tercinta di De Palma Hotel, Shah Alam. aku turut menghadiri majlis beliau. untuk mewakili kelab pembimbing rakan siswa kksb sesi januari2011. 

bermulanya majlis ini pada pukul 1.00pm, aku bersama bonda dan kakak aku, kami ditempatkan dimeja berNO 14. meja hadapan, berhadapan dengan pelamin pengantin. alhamdulillah. sangat depan. senang aku nak shoot ! if pun aku shoot tak berapa nak ok. disebab kan sikap PEMALU aku. haha, memang tak menjadi apa-apa lah kan kan. 





ini lah pensyarah kelab pembimbing rakan siswa kami. tapi dia cuma bekas pensyarah kksb sahaja, sebab dia sudah dipindahkan ke unit lain di sarawak. harap puan farah dianti akan terus maju dan jayanya. kami di kelab pembimbing rakan siswa akan terus mengingati puan farah, doakan kejayaan kami ye puan farah. kami ingat pesanan puan farah kepada kami. puan farah memang SUPER B ! terbaik.


pensyarah yang hadir pada majlis perkahwinan puan farah. jumpa diaorang lagi ! nanti saya sudah pergi latihan industri, harap cik qis dan miss jee. tak lupa kami ! tunggu kehadiran kami next years ok. loveyou !


gambar kenangan aku bersama pengantin ! ILOVEYOU PUAN FARAH ! jasamu akan dikenang. puan farah, selamat pengantin baru ! semoga ikatan puan bersama suami puan akan terus erat dan hingga ke anak cucu cicit. puan farah sangat jelita  ! 

No comments: