stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, July 13, 2011

AL-FATIHAH kpd arwah cikgu zul "PLKN DESA RIMBA"


assalamualaikum,
hari ini saya terima berita sedih. saya sudah dapat rasa yang hari ini ada orang yang saya kenal sudah meninggalkan saya serta semua orang, tapi saya tidak dapat dijangka sebab saya cuma dapat merasakan sahaja. dan mata kiri aku asyik kelip-kelip dari petang tadi time saya kerja. dan baliknya saya kerja. saya telah menerima satu panggilan dari kawan PLKN saya, iaitu azie. memberi tahu kepada saya, bahawa CIKGU ZUL, telah meninggal dunia. saya terkejut sekejap. hati aku tak tentu arah. 

arwah cikgu zul memang sakit sudah lama, sejak saya di kem plkn lagi. time die jadi jurulatih saya time itu. saya boleh tahan rapat dengan beliau, arwah sering kuar masuk hospital. mungkin ajal dia sudah sampai pada hari ini. tuhan sayang beliau. harap arwah cikgu zul ditempatkan digolongan orang yang beriman. 

AL-FATIHAH
dari saya siti azila serta kawan-kawan bekas khidmat negara desa rimba,kuala kangsa.
kumpulan2 siri6/2009 (TEAM MAGGI)


p/s: terima kasih kepada cik azie sebab call memberi tahu !

No comments: