stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, July 10, 2011

Luahan Hati Di Hari Ahad -.-

assalamualaikum
cerita yang penuh dengan SADIS untuk post kali ini, untuk renungan dan ingatan untuk diri aku sendiri, sebab blog aku adalah kawan aku, aku akan meluahkan perasaan gembira or sedih di sini, teman aku ialah BLOGGER, dimana aku sunyi, aku akan menatap beliau. walaupun BLOGGER tak boleh bercakap. tapi aku yang akan luahkan kat BLOGGER ini. mari ikuti perasan sadis cik zila nie. 

hi, cerita pertama cik zila. macam biasalah kan ! mesti semua orang tahu kan, esok ialah tarikh aku masuk LATIHAN INDUSTRI, huh, taklah semua orang tahu kan. tapi mesti ada yang tahu kan, esok pelajar kolej komuniti akan mula LATIHAN INDUSTRI. jadi aku nak cerita lah sebab tinggal beberapa jam sahaja aku akan melangkah ke hari ISNIN 11JULAI2011. banyak perasaan kot, sampai aku terbawak-bawak mimpi. hehe. teruk aku nie. tapi nak buat macam mana, firsttime alami sebegini kan kan, rasa macam NERVOUS sesangatlah weeeh. aku akan menghadap PC DAN LEPTOP setiap masa, buka pasang memacam. bedah sana, bedah sini. Oh My God. 

tapi aku bersyukur sebab aku sudah dapat tempat LATIHAN INDUSTRI yang dekat dan best, aku sudah servey tempat uh, setiap kali balik dari shah alam, mesti aku jengok tempat LATIHAN INDUSTRI aku uh. dalam hati banyak perasaan, tak sabar dan takot. haha ! aku kan suka pelik-pelik nie. tapi apa-apa pun aku berdoa latihan industri aku ini akan selamat aku tamat kan.

kepada kawan-kawan kolej komuniti sabak bernam serta kolej komuniti di MALAYSIA ini. good luck for practical tomorrow ok ! and wish me luck ok geng ! yang sudah masuk LATIHAN INDSUTRI awal, good luck, semoga buat kerja itu dengan keikhlasan, terima kasih

hi, cerita kedua cik zila, soal hati kita pulak. mungkin cerita aku sendiri kali ini, untuk pengetahuan semua, aku ini seorang yang pendiam tetapi kalau orang yang betul-betul peramah, aku join sekali, akan jadi banyak cakap. tapi kalau aku malas cakap, memang seketul-seketul lah aku kuarkan dari mulut aku nie. sebab mood aku memang tak akan sesiapa faham kecuali keluarga aku. sebab dieorang yang setiasa dengan aku. dari kecil sampai aku makin besar sikit. huh. aku kalau sayang seseorang itu, aku akan take care dia. aku akan tanya die dimana, aku akan calling die kalau die terdiam seketika (no crdt) lebih kurang macam itulah, aku akan cari ruang untuk aku calling dia. tak kiralah tengah pagi pun, if pun benda itu memang tak semua orang suka, tapi aku nak dia tahu aku sayang dia, itu sahaja.

mungkin setiap kata dari mulut aku tidak mungkin terjadi suatu hari, tapi kita berusaha kan, setiap pertemuan mesti ada SEBAB, bukan suka-suka terjumpa, betul tak ? cinta itu ? cinta pun bukan sesuka datang, dia datang dari perasaan. aku da banyak kenal CINTA itu apa. tapi cinta aku kali ini memang telah menguji aku sangat tajam. aku masih ingat kata-kata cinta aku ini, tapi mungkin ini satu ujian dari beliau untuk aku, aku kena banyak bersabar sahajalah, dan aku sanggup terdiam sampai bila-bila. kalau tiada layanan dari beliau. mungkin permula percintaan dengan kegembiraan kan ? dan diakhiri dengan kesedihan kan ! tapi mungkin aku dengan cinta aku kali ini, belainan sedikit, aku tak pernah jumpa cinta aku yang sebegini. beliau sesangatlah pelik bagi aku. dan beliau banyak keistimewaan bagi diri aku. 

aku sunyi kalau masing-masing MOODY, sebab masing-masing ada perasaan kan. contoh perangai aku ialah, cepat tersentap dan kuat merajuk. dan juga ! naik angin tak tentu pasal. itulah perangai aku kalau sesiapa tidak mengenali aku lagi, orang baik dengan aku, aku layan baik punya, tapi kalau orang layan aku dengan tiada hati dengan perut, memang aku layan dia baik, tapi dengan perangai aku yang buruk. itulah aku ! you hate me ? go to hell lah beb ! setiap manusia ada lain-lain perangai kan kan ? jadi anda pun mungkin begitu ! 

myhandphone tidak selalu bunyi message dari someone ! sebab aku pun kena faham keadaan dia dan tak akan nak setiap masa handphone kat tangan kan kan. tapi kadang-kadang aku nak juga jadi pasangan yang happy setiap masa, tapi mungkin aku sudah dapat tapi aku tak selalu, sekejap je. then perang ! biasalah adat bercouple nie kan, tapi cool je. mungkin ada benda yang aku belum tahu pada diri dia. takkan nak 24/7 nak sangkut dengan aku aje kan. jadi aku pun faham kan keadaan ini, 

esok aku sudah melangkah ke latihan industri, dan mungkin aku akan kurang lagi dengan dia, hurm. dugaan lagi. malam free, tapi tak mungkin aku akan dapat message dengan dia satu malam uh, jadi aku akan termenung. itulah hobi bila aku akan rindu dia. TERMENUNG a.k.a hobi aku !

mungkin ini sahaja cerita luahan hati cik zila, doakan zila baik-baik sahaja yee. 
wish me luck tomorrow. byee ! 

2 comments:

AkimDanial said...

7/12? 24/7 lah..

Azila Aini said...

ek ? okok ! salah. sebab 7/12 pun maksudnya sama kan ?