stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, July 19, 2011

next post @ Latihan Industri


assalamualaikum semua yang baca blog aku ini. 

cerita hari ini ada yang menarik sedikit dan tak ada apa yang seronok pun. kecuali buat-buat seronok. huhu, aku hari nie driver sendiri. sebab aku rindu dekat kereta aku dan nak driver sangat ! selama nie kakak aku dan abah aku yang menghantar aku kerja. jadi hari ini aku driver lah sendiri, sebab aku kerja kadang-kadang balik lambat, jadi baik aku drive sendiri, tak ada orang nak tunggu aku lama-lama dekat luar tempat kerja aku nie. sebab aku tak suka susahkan orang untuk amek dan hantar aku nie. kalau aku betul-betul malas or penat baru aku akan mintak dihantar dan diambil. 

selanjutnyaa, aku sampai tempat kerja lagi 5minit nak pukul 9.00am. COOL* then terus banyak duit park-ing kereta kat PETI BAYARAN PARK-ing ! firstme pulak bayar park-ing nie, hihi. jadi kekoh jugaklah, alhamdulillah dipetang hari aku boleh buat sendiri. hihi. hari ini aku cuma install dan format notebook, yang aku tak dapat nak settlekan. aku loading ! aku dah try buat tapi tak boleh. hampeeeh ! jadi aku pun guling-guling dalam ofis uh ! hihi, (tipu je). ahaks, dalam pukul 12:45pm, aku serta rakan aku pergi pejabat 3pintu dari ofis kiteorang. gie ukur untuk nak buat NETWORK. then, selesai ukur uh. jam sudah menunjukkan pukul 1:00pm. aku pun terus pergi makan dulu. bersama rakan kelas aku yang practical berdekatan sini juga. iaitu encik faizi. budak paling sengal dalam kelas aku.(ckp banyak tipu dari betul) haha ! then bersama adik angkat aku sekali, iaitu zulhilmi. makan dekat restoran sidah. tak jauh mana pun.

selepas aku habis makan, dan sudah nak masuk ofis. jumpa sekejap dengan kawan si akim. iaitu afizal. sebab dia kata nak kasi something dari mylove. aku pun sempatlah jumpa dia, dan die memberi something yang mylove kasi aku uh. lepas die kasi, aku pun terus gerak masuk ofis. then terus hantar barang yang mylove kasi uh dalam kereta. then masuk kerja kembali. 

sudah habis cerita daaa, hihi ! macam tergantungkan cerita aku nie kan ? haha ! aku malas nak update panjang-panjang nie. sebab aku penat. layan jerlah yeeeeeeee. KBYE !







THANKS  FOR MY HIM
"kasi gift dari sarawak"