stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, July 03, 2011

photoshoot (gadis melayu)

assalamualaikum.. semua warga blogger and follower ! sudah lama tidak update blog kan ? bersawang tak ? sikit jerla. sebab aku sesengatlah busy tambah dengan malas. dan semestinya blog aku takkan ade new post nie ! malas nak taip. haha, bunyi macam belagak aku nie. hahaha ! aku kalau da malas, memang tak jadi apa la. apa-apa pun tak boleh lah. haisssh ! 

nie aku baru ade AURA nak menaip. tu pun aku nak share pasal photoshoot aku nie. sebab itu aku rajin-rajin diri nie, tabah sahajalah, if aku tangguh-tangguh pasal nie. mmng jadi banyak gantungan cerita aku nak share nie. huh. jadi aku ini lah al-kisah photoshoot aku semalam,

terima kasih kepada organiser, iaitu kak izzie sebab buat event ini. terima kasih juga kepada mua kak laila serta photog team saya, (team7) dan tidak lupa juga kepada semua photog-photog yang shoot saya semalam. jadi inilah hasilnya . gambar hiasan dibawah.

LOKASI : LAMAN BUDAYA, SHAH ALAM
TEMA: GADIS MELAYU (KEBAYA MERAH JAMBU)
ORGANISER: IZZIE DEBEAUTY
TALENT: CIK ZILA
MUA: LAILA TRIFFS
PHOTOG: (1) AFIZALFADLI ANASWIR (2) ADAM HAZWAN




p/s: sudah sampai waktunyaa ! aku akan berada di sabak bernam, untuk aktiviti fasilitator..selama 4hari sahaja. sekiaaan

9 comments:

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...
This comment has been removed by the author.
Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...

waah , zila . cantek meyh ... good luck oke :) mmuahhh !!

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...
This comment has been removed by the author.
Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...
This comment has been removed by the author.
Azila Aini said...

thnks aini

maza said...

Gambar no. 1 itu jadi pilihan gitew, volleh?

hehehhe

Azila Aini said...

hehe, vot la. haha !

Unknown said...

happy old day loOoh

Azila Aini said...

:)