stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, July 20, 2011

Ringkasan Cik Zila ! noktah

Assalamualaikum, Apa Khabar Semua Follower :) harap semua dalam keadaan sihat walafiat yee. hari ini aku tak ada nak cerita apa di latihan industri aku, cuma aku nak cerita secara ringkas aktiviti aku pada hari ini la ye. macam biaselah kan, budak practical ! biasalah, adatlah salah atau tak betul kan ? tunjuk ajar seharusnya diberi kepada kami yang baru BerLatihan Industri ini. lagi-lagi aku perempuan then amek bahagian TECHNICAL. memang tak jadi apa lah ! memang apa yang lelaki angkat aku angkat beb. kecik tak kecik, aku kuat semangat, aku buatlah kan ? aku sudah buat benda pelik. itu lah saya cik zila aura ! eceeeh

awal pagi masuk macam biasa, sebelum pukul9.00am then sampai ofis terus duduk then rest tarik nafas panjang-panjang. huh, dalam 10saat kiteorang duduk. kiteorang dapat panggilan dari bos practical kami, untuk bersiap sedia untuk memasang 4PC di seksyen19. selepas selesai pasang dalam tempoh 2jam lah kot. pukul 11.30am aku sudah sampai ofis balik. dan rest, tunggu time lunch. 

selepas lunch aku kena selesaikan 1PC nie, yang aku merasakan aku nak menangis ! sebab masalah tak selesai, tuan punya  pc uh nak pukul5:30pm, but aku tak dapat juga betulkan, jadi aku suh ambil pukul6:00pm. tetapi sayang ! aku tak dapat juga betulkan. sadis. !

itulah cerita ringkas cik zila. kbyee ! 

gambar tiada untuk hari ini, harap maklum. thnks !

No comments: