stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, July 24, 2011

gembira dan sedih !

Assalamualaikum. 
bermulalah kisah saya pada ahad. dengan lafaz bismillah saya bermulalah cerita gembira dan sedih saya. pertama sekali cerita gembira saya ialah, pukul 9am saya telah bagun untuk bersiap-siap ke kenduri kahwin kawan kepada kawan kakak saya, saya just follow sahaja. perkahwinan berlangsung di rumah beliau di RAWANG ! 

kami berempat iaitu saya, sister, abang ariey dan abang khairila(atok). kami pergi kesana mengunakan GPS !disebabkan kami tak tahu jalan ke rawang serta rumah pengantin. bedal dan bedal jugaklah ! GPS kdang-kdang boleh pakai otak dia. kdang-kdang hampeh ! haha. chill* akhirnya kami sampai ke majlis perkahwinan di sana pada pukul 12.45pm ! relax dulu dekat park-ing kereta sebab menunggu abang ayol sampai. so, kami tunggu lah sebentar, dengan tidak langsung ! aku sempat tidur dalam kereta. sebab aku tak habis keletihan kot, sebab semalam photoshoot seharian. sabooo jerlaaaa.
apa-apa pon aku melayan jerla hari ahad uh ! if pun keletihan, kakak aku make up kan aku ! hihi, gie kenduri je kot ! tapi make up mengalahkan pengantin. choooi ! hahahah. tema majlis kenduri itu adalah warna mirah vs hitam. nice ! gempak jer majlis uh (: pengantin uh pun cantik kot. suke gile tengok kakak uh ! 


cerita kedua adalah berita sedih yang kami dapat panggilan bahawa makcik kami yang pernah aku update pasal makcik aku sakit barah usus uh.boleh klik sini http://girlpopsweet.blogspot.com/2011/07/melawat-makcik-kena-kanser-usus.html... dan hari ini cukup seminggu kami melawat dia, dan beliau telah meninggal kami semua di dunia ini. harap makcik saya ditempat kan di golongan orang-orang yang beriman. AL-FATIHAH ! ahad yang sayup membuat aku merasakan banyak benda belaku. apa-apa pun kami semua redho dengan permegian ARWAH ANGAH UGI. tuhan menyayangi beliau. kami di sini mendoakan agak rohnya aman dan damai..


p/s: adek beradek mak saya tinggal 3orang saya, harap dipanjangkan umur kepada pakcik saya (angah dolan) , bonda tercinta saya (salmah) dan paksu saya (zulkifli). adek sayang korang ! *hug!

No comments: