stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, August 10, 2011

berbuka puasa b'sama kakak, abang dan adik angkat !


assalamualaikum. hai hai follower ! harap semua sihat sahaja ok 
apa-apa pon selamat hari ramadhan ok. sesiapa yang tak puasa tu, ingat-ingat lah yee ! tak puasa tanpa sebab dosa tahu ! tuhan marah, huh. firstly aku nak cerita pasal hari nie punya cerita la kan kan. awal pagi macam biasa. kul8.30am aku sudah gerak ke seksyen7 shah alam. untuk masuk JRC-Pro ! kerja kerja, hehe. then hari ini diri aku sayup, sayap sayop ! semua ada lah dalam diri aku nie, sebab awal subuh tadi aku telah membuat satu keputusan yang sedih. hmm ! semua keputusan tu aku yang membuatnya. 

berbalik kepada tajuk atas ye ! hari ini aku ada rasa sedih dan gembira. dan yang aku ingin nyatakan adalah yang gembira lah ! yang sedih punya cerita ada kat entry post bawah post nie. whateverlah. dan hari ini aku pergi PPD PD,negeri sembilan untuk menghantar dan memasang printer. dan gerak balik sini dalam pukul5pm jugalah ! then sampai sini aku terus text kakak angkat aku, apa cerita pasal berbuka puasa uh.

dalam beberapa minit kemudian. aku terus pergi MAIS,  jumpa adik angkat aku then aku park kereta aku dekat MAIS ! then aku dengan adik angkat aku tunggu abang adam amek kiteorang dekat MAIS uh..lepas amek kami berdua. terus pergi pangsapuri baiduri seksyen7, amek kak lolli pulak. selesai acara mengambil orang. terus pergi bazar dekat pkns. beli makanan dekat situ. selesai borong semua makanan dekat bazar, terus pergi padang hijau depan dataran bawah, shah alam. 



abang adam dan adik zulhilmi

kak lolli dan me (zila)

gambar di atas sahaja yang ada di di dalam camre aku, jadi cuci la mata dengan gambar yang sedia ada ini ok. hope suka. hek hek ! selamat berpuasa kekawan semua.

p/s: apa yang jadi pada hari ini, mungkin ada hikmah disebaliknya. setiap pertemuan tuhan yang tentukan. kalau awak jodoh saya. mungkin tak kemana.

2 comments:

aizadalias said...

untung la..semua angkat2 ada kan..hahhaa =D

Azila Aini said...

hihi, untunglah ! tapi satu lagi je tak ada. boyfriend angkat tak ada lagi. haha