stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, August 21, 2011

berbuka puasa bersama jrc-pro technology sdn bhd

Assalamualaikum. jadual penuh dengan berbuka puasa dengan rakan-rakan ! hari ini aku berbuka dengan company practical aku, iaitu JRC-PRO TECHNOLOGY SDN BHD. yang dibuat di THE SAUJANA,KUALA LUMPUR. aku serta hanim dan riena. kakak aku hantar ke sana. disebabkan aku tak tahu jalan kesana. and malas nak drive sendiri. jadi kakak aku hantar lah kesana, start operasi dalam pukul 6.00pm. aku gerak dari rumah dalam pukul 4.15pm. aku tahu hari ini mesti jalan jem. jadi aku geraklah awak. sebab aku ada follow kereta abang tempat kerja uh. janji pukul 5.00pm. jadi aku pun sampai tempat ditetapkan dalam pukul 4.55pm. 

cerita taklah banyak sangat sebenarnye. cuma nak share gambar sahaja. apa-apa pun lepas majlis berbuka puasa. ada sedikit sambutan hari jadi orang-orang dalam syarikat jrc pro nie. yang lahir bulan 8. jadi sambutlah reramai. birthday kak ain, kak munira, abang amer dan abang anas. happy birthday semua :)














































p/s: kerja lagi seminggu sebelum cuti raya seminggu ! yeeeeh

No comments: