stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, August 25, 2011

berbuka puasa bersama kawan baik '08' smk(p)kapar

Assalamualaikum, hello hye kawan-kawan ! selamat berpuasa yang ker 25hari. korang puasa tak ? haaaaaaaaaaaaa, saya nampak tu korang buat ape. jeng jeng ! drive thru ek ? haha. hari ini saya puasa, pergi kerja macam biasa. cuma hari ini tak ada kerja sangat. jadi kami semua relax sahaja, cuma buat kerja sikit-sikit sahaja. sebab nak selesaikan kerja yang dekat ofis nie sebelum cuti. esok jumaat jrc-pro sudah mula cuti, jadi esok separuh hari aje la kot kerja. 


teruskan kepada tajuk diatas, hari ini hari khamis, yang telah kami rancang untuk berbuka sesama. iaitu cik yana, cik seha serta boyfriend en ma mad dan puan syida serta suami&anak. kami berenam sahaja. kalau tidak bersepuluh disebabkan yang lain ada masalah dieorang, jadi kami berenam sahajalah yee. apa-apa pun seronok berbuka berpuasa with her :) loveyou all.

tempat berbuka puasa kami di RESTORAN IKAN BAKAR PANTAI JERAM. aku dan yana datang sekali, yana amek aku dekat rumah disebabkan aku tak bawak kereta aku. jadi die drive la untuk aku, hehe ! nasib baik hari nie aku balik kerja awal, pukul 4.45pm aku da kuar ofic. and gerak pulang. dengan jalan jem. benda biase lah kan. aku tersangkut dalam jem adalah dalam 20minit. lagi-lagi dekat jalan bukit raja tu. sabo jerlaaa. lagi-lagi orang nak balik kampung nie, peh ! lagi ramai. sampai rumah dalam pukul 5.20pm. terus mandi and siap-siap. dan tunggu yana amek dekat depan rumah.


sampai restoran ikan bakar dekat jeram dalam pukul 6.30pm ! then sampai sana tunggu mama syida dan seha. sampai semua, terus cari meja yang kami booking. dan makanan sudah siap dihidang. duduk sampai waktu berbuka. dan azan sudah , terus berbuka. lepas tu makan laaa ! selesai makan, time photoshoot pulak lah kan. hehe. macam biasa. kalau semua sudah bawak camre besar-besar. apa lagi kan kan. grrrr.

itu sahaja cerita saya dan rakan-rakan saya. ada gambar dibawah, terima kasih sudi baca ! kbyeee








p/s: mungkin aku belum jumpa sesiapa lagi. aku redho sahaja.

2 comments:

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...

Bestnye buka puasa with bestfreind :) xpe la, nty pasti zila akan jumpa someone yg special & lebih baek lg dari yg sblum nie... Amin.

Azila Aini said...

yup ! tpi tu pun ade yang tak ada gak. masing2 busy kan. jadi siapa yang ada lah :) huh.

insyallah akan jumpe someone ! but bukan sekarang kot. lama lagi