stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 29, 2011

berkemas *Part two


assalamualaikum kawan-kawan blogger.

macam biasa. hari ahad sudah berlalu. projek masih berjalan seperti dirancang. terlambat update disebabkan aku mengemas rumah hari nie sampai pukul 1am. jadi terlewat tarikh la. apa-apa pun ! esok sudah mahu raya. malas nak cerita banyak-banyak lah. 

apa yang korang nampak dalam picture ini. aku tengah mengeluarkan kerang dalam badan keras beliau. aku bersama abah dan mak tercinta. walaupun rasa benda nie remeh, tapi aku berjaya menyelesaikan selama 1jam. haha ! terbaik tak ? sebab mak aku beli kemain banyak. nak buat kenduri raya kot. haha 

selesai aku tolong mak dan abah aku, aku terus kemas bilik aku. huh, then aku bersihkan diri aku. dan rest sebentar sambil online. selepas itu dalam pukul 6.00pm pergi bazar dan pergi usha shwl. dan selepas waktu berbuka puasa rest then pergi pusing-pusing kapar. cari pasal. haha !

dalam pukul 10pm aku serta kak ngah dan kak eryn  1 2 3 GOOOOOO ! deko bersama tiga beradik. hehe ! dan aku pasang langsir. dan kemas2 yang lain. itu sahaja upacara mengemas cik zila @ aura. kbyeee

No comments: