stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 22, 2011

Bio-Essence, Bird's Nest


Hello Hai Follower and All Friend's !
Hari ini saya nak cerita pasal product yang saya pakai sekarang ini. product ini saya ingin share dengan kekawan semua, mana tahu ada yang berminat. boleh try pakai. macam saya, sudah pakai sebulan dan banyak perbezaan dikulit saya ini, sebelum ini saya pakai simplysiti untuk krim dan nano white untuk cuci muka dan toner, dan selepas saya tengok hasilnya tiada apa yang lain dikulit saya, jadi saya membuat keputusan untuk cuba product BIO-ESSENCE, BIRD'S NEST ini pulak,

harga dia berpatutan dan selamat digunakan. product ini saya berkenan apabila saya pergi jusco bukit raja dan ade promosi untuk product bio-essence ini. jadi aku tengok teste dia dan dengar apa orang yang jual nie cakap. dan aku rasa macam bagus product ini, jadi aku beli lah yang wajib dahulu, iaitu cuci muka, toner dan krim. 

gambar dibawah ini sahajalah yang tengah saya menggunakannya. muka saya sudah kembali licin dan tidak berminyak or apa-apa lah ! still licin, if pun kena cuaca panas. anda rasa ingin gunakannya ? cubalah pack-percubaan dahulu ok. 





terselit cerita tentang OXY10, hehe. disebabkan saya seorang yang gatal dan miang, jadi oxy10 akan sentiasa membantu saya apabila pimple sudah tumbuh di muka ku ini. hehe ! terbaiklah ceritanya, dan saya tak suka pimple nie lama-lama dekat muka saya, sebab saya rimas ! jadi bila nampak merah sikit dekat muka, terus letak oxy10.

9 comments:

iffah ibrahim said...

bape harga bio essence ni?

iffah ibrahim said...

bape hrga bio essence ni?

Azila Aini said...

kalau 1set, 2ratus something ! tapi memuaskan la.

warkah ibu muda said...

One set bole thn bpe lme?

warkah ibu muda said...

Bpe lme ley thn ye?

warkah ibu muda said...

One set bole thn bpe lme?

Azila Aini said...

tengok keadaan la. macm zila pakai. 2bulan lbh juga.

Azrin Saharel said...

Salam...pada sape2 yg nk beli bioessence bird nest comple set termasuk mask cream blh email sy ok..nurfazlina_ibrahim @ yahoo.com... Seminggu pkai....tp rs cosmoderm mush better for my skin... Sy nk jual complete otem clenser...toner...serum...pelemban n mask..rm170 termasuk pos... Total beli rm 2++.....

Azrin Saharel said...

Salam...pada sape2 yg nk beli bioessence bird nest comple set termasuk mask cream blh email sy ok..nurfazlina_ibrahim @ yahoo.com... Seminggu pkai....tp rs cosmoderm mush better for my skin... Sy nk jual complete otem clenser...toner...serum...pelemban n mask..rm170 termasuk pos... Total beli rm 2++.....