stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, August 12, 2011

blackberry curve 8520

assalamualaikum. hello hai friends
hari ini ceriakan hidup walaupun hati rungsing lagi dengan apa terjadi. tapi aku ceriakan hidup aku dengan mencari benda yang aku boleh senyum sesorang. hihi. apa-apa pon tengok tajuk saya. "blackberry curve 8520" sudah menjadi milik saya pada pukul 10.30am kemungkinan. dan kini "nokia e72" sudah mendapat teman baru. mungkin nokia e72 sedih sebab aku sudah ade teman baru, tapi aku masih gunakannya. saya sayang NOKIA E72 saya. anda mungkinkah ? huh

cerita yang tak seberapa nie saja nak share, bukan nak batak or apa pun. cuma rasa bangga sebab beli "blackberry curve 8520" menggunakan duit aku sendiri. tak mintak sesiapa pon. hihi, BATAK kan aku nie ? huh ! sesaja nak batak. sebab first time guna hp jenama lain, selain nokia. hebat ! aku akan cuba lain dari yang lain. Goo Goo Cik Zilaaa ! hihi. ada sesiapa yang susah hati ? PLM ! sekian.





4 comments:

nurul nadia nasir said...

wahh best lah da dpt balckberry!ngee

Azila Aini said...

:)hihi !

aizadalias said...

untung la....i pn nak tayang jugak la nnti ;p

Azila Aini said...

hekhek ! nak jugaaa. jomlah ! meyh meyh meyh :p