stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, August 07, 2011

Gelabahlah Ko MAT !

haih, nie yang aku nak berangin satu badan nie tiba-tiba, Post ini KHAS mat yang rasa diri die GOOD-GOOD ! kalau ko baca post aku nie, memang UNTUK ko MAT ! nama dirahsiakan, sebab aku taknaklah die WANTED ! kesiaaan die dilong, haha, okok seriusly aku benci tahap cipan kalau lelaki macam nie, tolonglah jangan gelabah AYAM boleh tak ? haih ! aku dah lama prhatikan ko, IF pun aku sudah BLOCK ko sampai tanah kubur, tapi aku dapat banyak cerita siapa yang FRIENDS dengan KO dalam FACEBOOK. jangan aku fikir aku diam, aku buat bodoh ? memang aku buat bodoh pun, sebab KO siapa nak aku sanjung lagi ? eh ! 

tolonglah beb jangan gelabah macam ayam sangat dekat facebook uh, memanglah facebook tu KO punya, tapi JANGAN GELABAH AYAM boleh tak ? umur da makin tua lah MAT ! cube lah fikir secara pulihnya. haish ! menyesal aku kenal LELAKI GELABAH AYAM macam ko nie lah. dan satu lagi, ko nak buat group "HATE CIK ZILA" ke beb ? semua orang yang rapat dengan aku semua nak ADD, SHIAAAL ! ehh, udah-udah ler tuu, aku tak ganggu ko dah weh, DUIT KO PON AKU TAK MINTAK SATU SEN ! haih, your STUPID MAT ! ko nak aku senyum dengan ko ? eh ! KIRIM SALAM jerla, perangai ko nie dah boleh duduk dalam golongan orang GELABAH AYAM ! tahuuu tak ? 

eeeee, nie yang aku geram nie ! suka sangat menyusahkan aku. aku tak kenal ko da weh, aku tak suke lah cara ko nie, aku tahu ko nak BALAS DENDAM kan ? fine fine, tengok sejauh mana dendam ko dekat aku nie.. aku tolong tengok ye MAT GELABAH ! bodohlah weeeh, nie yang aku dah rasa nak KILL-KILL ko mat ! lepas nie aku jumpe, memang aku siram air panas terus lah weh, sebab ko dah ganggu hidup aku ! damnlah ko AYAM !

Fuhhhh ! nasib baik aku tak puasa hari nie, tenang cik zila ! hateyouAnakH !

No comments: