stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, August 14, 2011

i'm lazy



I'M LAZY

itu tajuk besar untuk post aku pada kali ini.
anda rasa diri kita ini ada sifat malas tak ? semestinya ada kan.
tipu lah kalau ada yang kata tak ada. ini contoh seorang yang pemalas.
iaitu AKU, kenapa dengan aku ! sebab aku nie pemalas sangat tau. tak tahu lah kenapa kan.
sabar sahajalah dengan perangai aku nie. makin hari makin menjadi malas ye tu. haish ! kesiaan
tapi aku cuba untuk menjadi orang yang rajin. tp rajin tu ada juga datang, tapi macam tu lah kan.
dalam sebulan sekali je datang rajin tu. sebab sebulan uh da nampak macam-macam atas lantai.
gebu-gebu yang agak tebal, sampai kite asyik bersin  sahaja kan. jadi rajin lah lepas tu.

I'M LAZY

apakan daya aku ini adalah seorang manusia. malas itu mesti ada.
rajin itu pun ada, cuma sedia di penghujung hidup nya. apalah !
tapi mungkin aku akan rajin lepas ini. Insyallah. sebab ? tunggu jerlah kan kan.
bila kita baring, kita akan ingat sesuatu. apakah ? 
kita fikir apa yang kita lalui selama ini, dan apa yang belaku disekeliling kita.
aku malas kadang-kadang sebab aku fikir keliling aku. dan bila aku rajin,
aku akan fikir sesuatu yang gembira. contohnya ?
korang kena jadi diri AKU ini lah, baru korang boleh rasa korang sayang diri korang tu
berapa peratus, macam aku. aku sayang diri aku 70% sahaja. 
lagi 30% aku masih belum yakin dengan kehidupan aku ini.


I'M LAZY

ini sahaja yang nak share, saja-saja nak update blog nie, bosan sangat tak tahu nak buat apa kan. jadi aku pun membuat keputusan untuk merapu di blogger aku ini. cian beliau ! sudah nampak gebu-gebu berabuk uh. haish. cian blogger. engkau lah tempat aku selalu luangkan, bila aku free. terima kasih blogger.

2 comments:

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...

Hehee, biaselah tu... Kita xkan dpt lari dari sifat malas tu.. :)

Azila Aini said...

haha. betul :)