stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 01, 2011

Ramadhan Tahun 2011 Datang Lagi :)

Assalamualaikum, Salam Satu Malaysia Untuk Semua.

"selamat datang ramadhan 2011"
"selamat datang ogos"
"minggu keempat untuk latiha industri"


Hello Hai Follower, Firstly nak cakap 'sorry' sebab sudah lama tak update blog. disebabkan aku sebok sampai aku lupa yang aku ada blog ini. sebab itu aku update tak banyak akhir-akhir bulan july tu. hope korang tak lupa melawat blog cik zila yang sudah lama tak update, then tibe-tibe muncul nie kan. banyak cerita ingin dikongsikan oleh kawan-kawan semua. aku akan cuba cerita dari awal apa yang aku nak share untuk korang semua. 

31JULAI2011, aku telah pergi ke KARANGKRAF, untuk cuba nasib dekat sana. sesaja nak join "PENCARIAN SUPERMODEL MAJALAH REMAJA" saje nak join. nak mencuba benda yang aku tak pernah cuba dalam hidup nie. so, aku pun relakan hati aku untuk mencuba benda yang aku nak mencuba uh. dan aku join lah.



1OGOS2011, umat islam telah menyambut bulan ramadhan. rasa sekejap je kan kehidupan kita berjalan.bulan ogos kita sudah puasa. wahh ! rasa cepat masa itu berlalu. macam-maca  dugaan pulak kan dalam kehidupan kita nie kan. hope puasa tahun nie banyaklah sabar aku. tp hari pertama puasa aku pun tak jadi ape la. mood berubah. hmm



alhamdulillah sudah minggu keempat aku BerLatihan Industri. di JRC-PRO technology. 


p/s: mood tak seimbang dah ! 

No comments: