stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, August 30, 2011

selamat hari raya


sekeping kad raya untuk kekawan di blogger. 
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin untuk semua umat islam.

dijemput datang rumah. terima kasih
________________________________________________


abang aim sudah pulang dari sarawak, dan kami sekeluarga mengambil beliau di KLIA pada malam raya. cerita ringkas aku di malam raya. selepas berbuka puasa kami mengambil belua. mak, kak eryn, kak ngah, anak-anak buah aku dan aku. full juga kereta lancer abang aku nie. grrrr ! terbaik. terus gerak ke puchong untuk mengantar anak-anak buah aku di rumah dieorang. sebelum mengantar, kami pergi makan MCD,puchong dahulu. kasi full ini tangki perut. hahahaha ! selesai makan, terus hantar anak-anak buah aku ini balik. itu sahaja cerita malam raya kami sekeluarga,





No comments: