stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 29, 2011

terselit gambar ku di majalah remaja "1SEPT"


assalamualaikum.
ingin share sesuatu, hari ini hari senyum saya. hehe, kenapa agaknye ek ? mesti ada yang perasan aku banyak senyum hari ini, sampai orang keliling aku pun padang aku plek sahaja. haha ! whateverrrr, yang pastinyaa ! jeng jeng. see atas entry ini. apakah ? "Supermodel | remaja"

aku pernah join casting supermodel ini di karangkraf,shah alam. pada 31JULAI2011(ahad). tetapi aku saja mencuba. dan yang pastinya aku tak give up walaupun apa terjadi. setiap manusia ada usaha kan ? hehe. ecehh, poyo sahaja ayat aku nie. kadang-kadang give up juga. haha. ok finee ! dan majalah remaja untuk 1sept.2011 sudah tercetak pasal casting kiteorang hari tu. ikot nasib sahajalah gambar siapa yang ada kan. tapi aku terima kasih kepada *CIK LEYA* sebab memberi tahu pasal benda ini semua. 

aku dapat tahu, aku terus pergi kedai beli majalah remaja nie. haha, terhebat lah ! dalam hati da terdegup-degup jugalah kan. sebab cik leya kata ada gambar aku. FUNNY TIME, aku drive sambil gelak. agaga. *start sudah gila aku* dan aku terus capai majalah remaja, then gerak balik. sampai depan rumah terus bukak muka surat 179. haha, terbaikkkk gila. gambar aku terselit dibelah atas kanan ujung sekali. haha !





ini lah gambaran yang tak seberapa kan kan, grrr ! saksikan manusia tak cukup ketinggian untuk menjadi modeling. jadi aku kene mencube untuk menjadi manusia biasa sahajalah, insyallah kalau ada rezeki tak kemana kan ? setiap manusia ada cita-cita dan impian, mungkin impian saya sudah tercapai sedikit. hope lepas ini akan terus berusaha dan usaha. terima kasih semua yang sokong saya cik zila.

2 comments:

Urzain Hussain said...

wahh..
nak jadi model je..

Azila Aini said...

haha. angan-angan sahaja :) grrr