stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, September 02, 2011

Bulan Syawal

Assalamualaikum kekawan semua.

sudah masuk bulan syawal nie mesti ramai yang datang rumah beraya kan. mesto seronok kan. tapi tahun nie bagi aku biasa sahaja kot. tak ada yang seronok pun. nak beraya pun macam tak beraya. haish ! lagi-lagi kalau bulan lain datang dalam badan aku nie dengan tiba-tiba. memang nak berjalan pun malas lah cerita nya.

disini aku nak share la cerita DUA SYAWAL dan TIGA SYAWAL aku yang aku tak sempat nak update. disebabkan leptop aku sakit makin teruk. aku redho jerla, jadi aku merangkak untuk masuk balik kakak-kakak aku untuk pinjam sebentar leptop dieorang. nie pun pinjam kak ngah aku punya leptop. sadis sikit awal raya sudah macam-macam belaku. adooooi, sedih dibuatnya kot. apa-apa pun aku akan share cerita aku ok.


Dua syawal pada hari rabu (31/08/2011), dan tarikh ini ada tarikh kemerdekaan negeri kita. apa-apa pun selamat hari raya dan selamat hari kemerdekaan. tahun ini adalah tahun serentak , nice jeee ! kelainan bagi tahun-tahun lain. pada dua syawal aku bersama kelurga aku, beraya area kuala selangor keatas, melawat nenek-nenek saudara, sampai kawasan sungai besar sahaja ! 


Tiga syawal pada hari khamis (1/09/2011), beraya bersama keluarga lagi. macam biasa lah kan, sebab masig bujang, jadi kena follow parents pergi mana-mana, apa-apa pun saya bahagia beraya bersama keluarga saya. tempat beraya semalam di area sijangkang,banting.selangor darul ehsan pulak. pergi rumah nenek-nenek saudara blah sana pulak. banyak nenek saudara aku nie. tp nenek betul tiada da. sedih aku. sop sop ~ huh

itu sahaja cerita yang aku sempat share pada kekawan semua. untuk hari punya cerita malam nanti aku update kalau sempat. KBYE !

No comments: