stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, September 25, 2011

open house (TEHA)

Assalamualaikum.
cerita pasal OPEN HOUSE lagi, raya kan sebulan. jadi open house pon banyak ! semalam rumah aku sudah OPEN. jadi hari ini rumah kawan baik aku pulak OPEN ! alhamdulillah aku sampai juga ke rumah CIK TEHA di jalan ipoh, sentul. kuala lumpur. 

walaupun terlajak sedikit, tetapi alhamdulillah sampai. dan tidak sempat pergi OPEN HOUSE CIK AYU, iaitu kawan PLKN aku. di area ampang, di sebankan KUALA LUMPUR sudah sesak. jadi, aku terpakse keluar dari KL sebelum pukul 4pm. alhmdulillah selamat sampai. 

sebelum gerak pulang ke pekan kapar. terus gerak ke JALAN KEBUN, KLANG ! menghantar kawan sebilik di KKSB iaitu CIK UMI. sebab semalam dia stay rumah aku, jadi hari ini aku ajak dia pergi open house dulu then baru hantar dia pulang ke tempat practical dia di jalan kebun.

lepas selesai semua, terus gerak balik pekan kapar dan singgah makan sebentar di SECRET RECIPE PEKAN KAPAR, abang kerol saya belanje :) hehe. terima kasih. dan lepas kenyang perut ! terus gerak balik rumah masing-masing. itu sahaja cerita ringkas CIK ZILA pada hari ini. sekian. KBAI

p/s: tengah memikirkan buku laporan harian practical. YA ALLAH !

No comments: