stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, September 12, 2011

open house (IZATIE)

Assalamualaikum. 


hello hai, lambat update ! disebabkan beraya sakan, sampai balik rumah pun lambat. alahai ! tapi apa-apa pon. aku akan update cerita pasal open house pada hari ini. hari ini open house dekat SUNWAY PYRAMID, PJ ! iaitu rumah kawan kelas aku. iaitu CIK IZATIE. aku bersama CIK ZIRA, CIK FIZA dan ENCIK ASRI. sebelum gerak ke PJ. singgah beraya ke rumah aku di pekan kapar. naik satu kereta sahaja.

bermula cerita di awal pagi tak pagi lah ! nak masuk tengah hari jugaklah kan. aku dan ENCIK LOVE pergi kuala selangor. aku menemani ENCIK LOVE berjumpa kawan-kawan sekolah lama beliau. dalam masa yang sama, ENCIK LOVE aku tidak sihat. jadi dia pun tak selesa dengan keadaan dia, sempat jumpa kekawan dia dalam masa satu jam lebih lah gak. lepas itu terus gerak pulang ke kapar, dan membawa CIK FIZA, CIK ZIRA dan ENCIK ASRI ke pekan kapar ! sampai sahaja kapar, terus hantar ENCIK LOVE dirumah beliau. then terus gerak balik rumah. sebab menukar kenderaan dan singgah beraya sekali. mengunakan satu keaderaan sahaja tadi. naik kereta honda ENCIK ASRI. 

sudah penat beraya dirumah aku, terus gerak ke rumah CIK IZATIE di sunway, PJ ! dalam pukul 3pm jugalah aku gerak ke rumah CIK ZATIE nie. dan alhamdulillah sampai dalam pukul 4lebih sedikit. sebab tak tahu rumah kan. bedal sahaja lah labuuu  !hehehhe. selepas jumpa rumah CIK ZATIE, terus gerak ceroboh rumah CIK ZATIE. hehehe ! makan dan makan, lepas kyg. acara snap-snap. grrrr ! 

dalam pukul 6.30pm gerak pulang ke sunway pyramid pulak. round-round, hehe ! sudah penat round-round terus gerak balik dalam pukul 8lebh jugaklah ! itu pun aku, CIK ZIRA dan CIK FIZA terpusing-pusing cri jalan keluar dan cari tempat parking kereta. alhamdulillah jumpa :) dan terus gerak balik, singgah mcd klang santral. makan sambil tunggu BOYFRIEND si CIK FIZA. selepas itu patah balik ke shah alam, sebab ABAH aku suruh pergi beli roti canai dekat RESTORAN HAKIM, SEKSYEN7. aku pun, pergi lah patah balik. nasib baik kawan aku okey. thanks ENCIK ASRI. agagagaga. lepas habis berjalan, terus gerak balik rumah aku.

itu lah cerita aku dan kawan-kawan aku ! sayang korang beb ! hope lepas nie boleh lepak sesama lagi ok. KBYE ! photo tersedia dibawah.























No comments: