stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, September 30, 2011

open house watsons


Assalamualaikum Follower :)
malam ini aku join satu open house ! open house ? hari raya ! haha, walaupun raya sudah habis, tapi masih ada open house au au ! grrr. kali ini open house watsons personal store care. aku join sebab aku dijemput oleh manager aku dulu, kan dulu aku pernah bekerja bersama watsons personal store care nie selama 9BULAN, 18/10/2009 hingga 30/06/2010. tidak lama pun berkhidmat disini. disebabkan aku sambung belajar di kolej komuniti sabak bernam. jadi, aku letak surat resign sebulan sebelum aku tamat khidmat disitu.

open house ini di buat di klang, watsons baru di area klang. apa-apa pun best sebab jumpa kenalan lama yang masih kenal aku, hehe. dan staff-staff baru, :) majlis ini bermula pukul 10.00pm hingga pukul 2.00am. buat lambat sebab tunggu semua store close. sebab itu lambat start. 

itu sahaja cerita aku pada malam ini, mari tengok gambar yang sempat aku snap !

with manager watsons, a.k.a kakak angkat

elly dan am (staff watsons)




liza ( SV ) dan elly (staff)





All manager klang AREA

bos untuk area klang

jangan salah faham
(aku bersama manager watsons klang parade)

No comments: