stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, October 19, 2011

relax with siblings ((",)

Assalamualaikum Follower, hope semua sihat-sihat sahaja ok. if pun sekarang musim hujan, jadi pesanan saya, "janganlah main hujan yeee" hehe ! macam pesan dekat budak sekolah tadika pulak aku nie. haha. okok, hari ini aku nak story about me for today. 

today kerja seperti biasa. OPS ! i'm practical yaaa. bukan kerja tetap. tapi sudah macam kerjalah, senangkan cerita. sebab practical means belajar cara untuk bekerja ryte ? huh, (eceh eceh). hari ini kerja semua ok sahaja. kena hujan setitis sahaja. hehe ! pari-pari tolong payungkan. hahaha. dengan keadaan hujan lebat dan lebatnya, tapi itu semua rahmat. kan kan kan ? kita bersyukur sebab turunnya hujan nie.

berbalik pada tajuk di atas ye rakan-rakan. dan untuk pengetahuan anda, "saya tahu korang taknak tahu" tapi aku kasi tahu jugalah kan, kak eryn aku hantar aku pergi kerja pada hari ini, jadi siscandle duduk rumah rehatkan enjin beliau, huh. sebab apa kakak aku hantar pergi kerja, sebab balik kerja nak pergi jusco bukit tinggi terus, ada hal sedikit. sebab itu kakak aku hantarkan tu.

pukul 6.30pm kakak aku serta sibling aku yang lain ada didalam kereta, full kereta senang ceritanyalah kan, lepas ambil aku terus pergi jusco bukit tinggi. guling-guling aku dekat dalam jusco tu, haha ! selesai hal yang patut selesaikan, terus pergi tengok tiket wayang dulu sebelum pergi makan, tengok cerita 3GP. boleh tahanlah best, 2setengah bintang je aku kasilah kan. huhu.

habis cerita ringkas aku pada malam ini, selamat malam.kbai (ada share gamba sedikit)





No comments: