stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, October 30, 2011

boyfriend saya botak :))

assalamualaikum
tajuk pun sudah pelik, ape lagi yang akan pelik lah lepas ini kan. aku nie kan memang pelik kadang-kadang. dan kadang-kadang emosi ! haha, itulah cik zila aura ! terbaik wokkk.

apa-apa pun, hari ini aku banyak duduk rumah lah kan. tapi tadi lunch sesama my hubby, sebelum dia pergi memulakan kerja dia, dia ajak jumpa sekejap ! sekejap pun jadilah, janji dapat jumpa kan. huhu ! pergi makan dekat secret recipe setia alam. saja nak makan dekat situ, sebab kat situ tempat yang senang kitaorang nak on leptop ! sebab si dia nak masukkan gambar-gambar dia dalam external hard disk dia, jadi kena lah cari tempat tenang sikit kan. 


itu sahaja cerita aku dan boyfriend aku, sebab aku rindu dia ! haha. padahal rumah dekat je, tapi kemain payah nak jumpanya. haish ! sabo jo lerr :)

2 comments:

Jerr said...

botak stylo ape :) nice

Azila Aini said...

sikit la style. tapi geli ! haha