stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, October 22, 2011

sabtu minggu ketiga bulan oktober !

assalamualaikum, hari ini nak cerita dengan nada malas ! kenapa ? entalah, aku memang malas pun ! kalau nak hujung bulan nie, memang mood aku malas je banyak. bad mood terlebih a.k.a emosi ! haha, apa aku kesah, itu sudah perangai aku, tak ganggu sesiapa pun ! lalalalalal

okok, nak cerita pada hari ini punya cerita lah kan, kuar macam biasa ! tak berapa nak awal lah kan. pukul 10am sudah gerak ke tempat pertama aku serta cik abang.  iaitu ke klang parade ! pergi ambil NEW DSLR CANON EOS 5D MARK II. untunglah cik abang sudah ada NEW BABY ! sampai aku pun terabai juga hari ini. die asyik dengan NEW BABY dia sahaja. aku tenang sahaja.

tapi pergi klang parade, just ambil body sewaktunya lah kan. aku tak tahu apa yela, aku layan kan sahaja. hari nie cik abang habiskan duit dekat NEW BABY dia. 20ribu habis kot untuk satu hari. selepas itu pergi sunway pyramid beli battery grip canon dekat kedai canon ler, sudah dapat benda yang nak, terus balik, hurm. gerak pergi shah alam seksyen18. pergi beli lens pulak. macam-macam beli untuk NEW BABY tu.

tempat yang aku tak sangka pergi, iailah rumah sepupu kepada cik abang. di bukit naga,jalan kebun. ada birthday party untuk anaknya, yang bernama ARESSA ! yang sudah berusia 2tahun kemungkinan. aku dengan perasaan malu dan tak tahu malu, layan jerlaaa. hihi, firsttime berhadapan dengan saudara mara cik abang nie.





itu sahaja nak share, kbai !

No comments: