stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, October 02, 2011

dolan-dolan sambil terguling-guling

Assalamualaikum Follower, 
macam biasalah kan, bila sudah cuti sabtu dan ahad, mesti banyak aktiviti lah. takkannya duduk rumah. mesti ade program. walaupun aku tiada program. tapi aku follow jer kak eryn aku nie pergi mana, jalan-jalan kan. cuci mata sambil habiskan duit yang sedia ada nie. haha ! itulah aku, suka membazir. :) grrrrr,

mesti ada yang tertanya kan kan, kenapa aku tak kuar dating kan ? haha ! aku tak dating macam korang selalu lah, aku dating bila masing-masing FREE sahaja, sebab boyfriend saya busy dengan photoshoot beliau, sebab itu kerja partime beliau, aku akan terus memahaminya, INSYALLAH ! 

berbalik kepada cerita asal ye, harinie aku keluar dolan-dolan dengan kawan-kawan kak eryn, aku dan kak sue follow sebab kiteorang sekepala dengan kawan kak eryn nie. tempat pertama yang aku tuju adalah ke KLANG PARADE, main bowling. seterusnya pergi GIANT,KLANG SANTRAL, karaoke. tapi aku tak join, jadi aku jalan-jalan sahaja di giant tu. selepas itu pergi AROMA IKAN BAKAR,JERAM. makan-makan kasi perut penuh. agagaga ! 

itu sahaja cerita ringkas cik zila pada hari ini. sekian terima kasih. terima kasih juga kepada yang ada tadi, nama-nama nya ialah :-

Kak Sue
Kak Eryn
Kak Dayah
Syida a.k.a Cdot
Abang Shahrol
Abang Syuk
Abang Achaz
Abang Shahir






No comments: