stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, October 09, 2011

report is ready !


assalamualaikum kawan-kawan yang selalu support blog saya ! 
syukur alhamdulillah, hari ini aku sempat sempurnakan buku "LAPORAN HARIAN INDUSTRI" aku. dengan penuh semangat dan yakin apa yang aku tulis itu. dengan penuh ingatan untuk aku pulihkan pertama kali aku masuk hingga kini. alhamdulillah !

esok genap DUA BELAS MINGGU aku berada di tempat practical aku, iaitu die JRC-Pro technology Sdn Bhd. banyak aku belajar. susah senang aku lalui bersama rakan-rakan practical ku dan sedih apabila kena marah. menitiskan air mata yang tak disangka akan jatuh jua dari mata ku ini. luaran ganas, tetapi dalaman CIWEK, hihi. itulah aku. cepat tersentap ! perangai takkan boleh diubah kecuali aku buat-buat lupa dengan perangai ciwek aku nie. grrrr.

dengan itu, aku ingin memberi tahu. esok adalah hari melawat aku, huh ! tidak tidak, esok adalah hari markah aku di latihan industri, apa ek ? okok ! pensyarah untuk check buku laporan serta memberi markah dan tidak lupa untuk melihat apa aku buat dekat tempat practical ini, siapa pensyarah itu ? memang aku pun tidak mengenalinya, esok nantikan sahaja siapa yang terpapar dalam blog aku ini. yang pastinya, pensyarah itu bukan pensyarah yang mengajar aku. wooow ! seraaaam. tawakal sahajalah.




selebihnya ? 
letak gambar atau conteng-conteng ! persoalan.
disebabkan PAGE selebihnya itu tebal. 

No comments: