stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, October 05, 2011

kena saman parking -.-' MBSA

alahai, lemah sahaja bila tengok kereta aku ada surat cintan dari MBSA, dengan nada pelahan aku terus berjalan ke arah kereta aku. OMG OMG OMG ! owang putih kononnyalah kan kan, hehe. YA ALLAH ! kena saman kereta aku. "dengan jeritan dihati" aussssh. sayuuuuu sahaja. 

kelihatan kertas di selitan car wiper aku, terus aku ambil dengan kertas yang basah. saboooo jerlaaa ! apalah malang ye nasib aku hari nie kan. semua itu kan dugaan, tapi mungkin salah aku kot. haha ! sebab guna tiket parking kereta minggu lepas. terbaik tak ? haha ! itulah aku, PADAN DENGAN MUKA. 

sampai rumah terus kasi mak surat cintan MBSA itu, nanti mak bayarkan, sebab aku tak ada masa nak bayar :) nasib baik RM30ringgt sahaja. grrrrr. esok mula banyar seperti awal masuk kerja. haha !

No comments: