stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, October 23, 2011

konvokesyen uitm kak lolli ikeen !


assalamualaikum semua follower ! 
hari ini aku nak cerita pasal "Konvokesyen Uitm Shah Alam Kak Lolli Ikeen" saya. beliau telah degree, tahniah kak lolli ikeen. tadi petang dalam pukul 2pm kot, terus pergi seksyen3. jumpa abang adam, iaitu boyfriend kak ikeen a.k.a abang angkat dan juga adik zulhilmi, adek angkat aku. lepas jumpa beliau berdua di "Restoran Syed" dalam 20minit aku duduk kejap ! then terus gerak ke Uitm Shah Alam. 

sampai tempat konvo duduk dan bagun sampai kak lolli ikeen habis bersidang di dalam dewan. hehe ! bersama guni beliau, guni ? apa tu guni ? haha ! guni adalah jubah konvo. kenapa aku panggil guni ek ? haha ! sebab entalah, auto je kot keluar dari mulut nie, kak lolli aku pun melayan je. sampai kesudah jubah konvo tu bertukar nama menjadi "GUNI" hehe, kemungkinan disebabkan besar kot jubah itu. so sweet :)


dalam 1jam kemudian, kak ikeen pun keluar ! "yeeaaay, tamat degree. aku nak kahwin"(kak lolli ikeen berkata dalam hati) hahah ! *jahat je aku nie*. agagagga ! aku dan 2hero a.k.a 2photog nie mencari lah cik ikeen kite nie kan, sebab ramai orang dalam guni nie. so, nak mencari kakak ku yang kecil nie susah sikit, hahaha ! selepas sudah jumpe kak ikeen macam biasa cara pertama adalah, shoot-shoot ! hehehe. first shoot with family kak ikeen, then baru kami bertiga. dan kemudian shoot kak ikeen sahaja di tengah-tengah padang yang sangat lecah dan busuk ! hahha.

penat shoot, dalam pukul 7lebih terus gerak makan di "Restoran Mohd Chan, Setia Alam" dan abg adam serta kak lolli dan adek zul terus menghantar aku ke rumah ! sangat terharu, if pun dapat lepak sekejap sahaja, disebabkan aku kena pergi office, jadi aku pun kenalah balik awal. kalau tak ada benda penting malam uh, memang aku lepak kot lagi dengan kakak abang serta adik aku nie semua. 

begitulah cerita saya dan kakak, abang dan adik angkat saya. iloveyouallbabe ! next time kita kuar lagi ok, tapi kena cari time yang betul-betul free ok, 

copy right lolli ikeen

 



 










p/s: overnight dioffice JRC-Pro Technology Sdn. Bhd. seksyen7. shah alam

6 comments:

ikeen said...

haha. thanx for coming dak kecik.

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

CONGRATULATIONS kak ikeen :)
even xkenal kn , hehe..
sweet je kamu berdua..

Azila Aini said...

kak ikeen; hehe ! urwlcome sis :) loveyouuuuu

Azila Aini said...

qurattul aini; hehe ! thnks :)

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

ur welcome zila =)

Azila Aini said...

<3