stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, October 29, 2011

photoshoot barbie doll

assalamualaikum
hello hai follower :) hari ini nak share photoshoot saya yang bertema 
"barbie doll" not bebal doll ok ! haha
yang bertempat di TAMAN BUKIT JALIL

tidak banyak cerita nak share ! cuma nak share gambar yang sedia ada dalam NIKON D3000.
yang tolong snapkan ialah kakak saya, Cik Sue Ibrahim. asst saya dan kak eryn saya. hehehe ! banyak kenangan yang terjadi pada hari ini. hope kenangan nie akan ku ingat sampai bila-bila. ahaks. 

terima kasih kepada yang hadir jengok saya, terutamanya, myhubby ! grrr ! terharu dengar die nak datang, ahaks. walaupun sekejap ! thanks darling :) dan terima kasih abang syuk ! sebab sudi datang nak tengok MilaJirin. hahaha !

TEAM 11 :-
talent : Cik Zila (aura)
mua : Siti Azryen
photog (1) : Adam Hazwan
photog (2) : Mohd Naim
*organiser : Izzie Debeauty*





gambar di bawah ini, sudah kepenatan ! sebab itulah jadinyaa.
-
-

lastly, thanks kepada semua yang join event ini dan thanks gila-gila kepada photog kesayangan saya, abang adam dan naim ! sayang korang weeeh.

6 comments:

NURUL QURATTUL AINI =∆Č said...

hehee.. nape pic yg bawah sekali tu monyok jee.. hik3. neway, still cute!

Azila Aini said...

haha ! tu pic sudag kepenatan :D hehe

Citrus Azwa said...

hye..napa muka barbie doll xjelas..;) btw nmpak comei je..;) follow sini..;)

Azila Aini said...

hai :) yeke ~! tunggu next post ok, gambar2 shoot belom dapat :)

Kaizen Shinobi.com said...

wow, kuar photoshoot wooo~ dah lme x shoot orang... ngee~

Azila Aini said...

:) hehe ! yup ! photoshoot. yeke da lama tak shoot ? meyh zila jadi talent. hehehe