stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, October 17, 2011

Ulang tahun Kelahiran Siti Azila


ALHAMDULILLAH PERTAMA KALI AKU NAK UCAPKAN KEPADA DIRI AKU.
yang sudah berusia 20TAHUN, yang pastinya ! aku masih awek muda ok. grrrr. apa-apa pun aku nak bersyukur kepada mu YA ALLAH yang telah beri aku ruang di dunia ini. 

cerita yang aku ingin cerita kan, adalah ! kakak angkat kesayangan aku hari ini datang office ambil CIK PARI-PARI. hihi, siapakah ? agagga ! aku ler tuuuu. dia amek time aku lunch pukul 1pm, then pergi round shah alam, haha (tipu) aku follow sahaja kak ikee aku nak bawak aku kemana, tahu-tahu lalu secret recipe, dalam hati berkata "nak makan sini ke ? terharu rasa :)" dalam hati berkata sahajalah kan, then tahu-tahu kak ikeen park-ing kereta dia dekat tepi lorong. (tak tahu, bedal je) lepas itu menghala ke secret recipe. dalam hati berkata lagi "YA ALLAH, kak ikeen buat aku nak nangis" haha. 

itulah cerita sebenarnyaa, terima kasih kak ikeen belanje budak kecik nie makan dekat secret recipe seksyen7, ahaks. (KAK IKEEN, SAYA MALU) "dengar tak ?" hehehe ! 




balik rumah rehat-rehat sambil-sambil online. 1jam kemudian, terus pergi kapar beli sate. my mother belanje, grrr. "aku kuat merajok" haha. mak aku layan jerlah.




LASTLY, saya nak ucapkan kepada semua kenalan saya. terima kasih sebab wish my birthday yang ke 20tahun ini. hope semua doa anda kepada saya akan makbul suatu hari ini. insyallah. 

tak kisah dimana sahaja anda wish my birthday :-
massage
call
bbm
whatapp
facebook

2 comments:

ikeen said...

lilin foyo je kt kek tu. hahaha.
HB dak kecik!.

Azila Aini said...

tu la. lilin tak ada api. haha ! kelakar :)) terima kasih kak. da 99kali akak wish kan. bagus lah akak nie. esok wish lagi ok :D