stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, November 26, 2011

bawak anak jalan-jalan :)


assalamualaikum dan selamat hari sabtu ! 
kepada yang bekerja ! selamat bekerja ok, kepada yang tengah cuti macam aku nie, selamat bercuti dan selamat dan selamat untuk semuanyaa. syukur alhamdulillah aku dengan keadaan aku yang masih sihat ini dan boleh membawa anak bauh tersayang, berjalan-jalan bersama bonda serta kak ngah ! 

perjalanan pertama aku ialah ke JAKEL, seksyen7. shah alam. shopping kain dekat sana. kan aku nak masuk kolej dah ! so, kenalah buat baju baru. haha ! aku kan suka buat baju nie, mak aku tolong bayar kan. hehe ! terima kasih bonda ! loveyou, sebab belikan kain dot dot. hehe


inilah wajah aku yang angin-angin sihat and tidak ! tapi aku masih kuat, kemungkinan cuaca kot. sekejap hujan dan sekejap panas. jadi keadaan badan aku pun macam kurang stabil. tapi syukur alhamdulillah sebab aku boleh membawa bonda serta anak buah tercinta berjalan-jalan !  

sebentar lagi gerak ke sabak bernam, pergi balik kampung. sepupu aku kahwin, jadi kena packing baju-baju dan terus gerak ke sabak bernam bersama kak eryn aku. kbai ! jumpe next post.

2 comments:

sYiRa LoKMaN said...

jgn la angin angin sihat n tidak,...sihat la kaka ! :D

Azila Aini said...

ape yunk ?