stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, November 04, 2011

pernikahan kakak ipar & pasangan baru

assalamualaikm follower ! hope sihat yeee, sesiapa tak sihat. baca blog zila, mesti sihat nanti. hehehe, apa-apa pun firstly, nak share pasal ENTRY di atas sana nyaa, PERNIKAHAN KAKAK IPAR saya dan pasangan barunya, 

kakak ipar ? mesti semua tertanya-tanya kan ? maksud aku sebenarnya ! ok, kakak ipar aku bernama "kak iza" dia ialah isteri kepada arwah abang aku, yang sudah meninggal 5tahun yang lepas. dan kini kakak ipar aku baru terbukak ruang untuk mencari pasangan, disebabkan dirinya masih perlukan seseorang yang perlu jaga dirinya, ibu tunggal yang menjaga 3orang anak. dan kini sudah mendapat teman, jadi kakak ipar aku taklah keseorangan,

aku dan keluarga turut gembira kerana kakak ipar aku sudah ada orang yang menjaganya, dan anak-anaknya sudah ada ayah tiri. 

to kak iza,
eila dan sekeluarga doakan akak bahagia disamping suami dan anak-anak. hope hubungan kita tak putus sampai bila-bila. insyallah ! akak jaga rumah tangga akak baik-baiknya. sayang akak !




No comments: