stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, November 30, 2011

Geram G !!

Hello Hai Reader !
cerita hari ini agak berangin sedikit !jadi, sediakan kipas ataupun apa-apa sahaja yang boleh sejukkan aku nie. agak-agak da berasap je telinga aku nie. siram air dekat aku. kang tenanglah asap tu. hahaha, pertama sekali nak lepas geram sedikit dekat satu perempuan yang bernama perempuan. perempuan ini memang terbaiklah weh, pandai belakon lah weh, senang cerita boleh masuk kelas lakonan partime weh. agak-agak sape nak pelakonan tambahan, boleh PM aku. boleh aku kenalkan perempuan nie. haha !

aku sedih sebenarnya nak cerita ! tapi aku ceritalah kan, sebab tajuk besar pun "GERAM G" kalau geram G nie. lebih elok kalau kita cerita yang buat kita geram kan ? tapi sebelum aku geram, aku sudah nangis dulu. sebab cerita nie memang menyedihkanlah ! disebabkan keluarga nie baik hati untuk menolong orang, tapi orang yang ditolong sudah tikam belakang. terutamanya aku la kan, sebab aku paling dekat dengan perempuan tu ! tapi aku nie tak tahu kena tikam. jadi, aku duduk diam sambil online. haha ! "buat lawak pulak". kejadian ini mungkin sudah lama ! tapi aku baru tahu, dan aku menghintung kesabaran aku dan akhirnya, aku terpakse nyaringkan keadaan taman aku nie. dan aku mengamok habis-habisan ! sebab aku sudah habis geram gila.

sawan tak sawan lah kan, tapi aku nak pertahankan keluarga aku ! jadi, aku cuma ada satu cara dan satu jalan sahaja untuk aku berhadapan dengan orang bukan sedarah dengan aku atau keluarga aku nie. tapi hari ini aku sudah habis tahan darah untuk lepaskan geram aku. jadi, inilah jadi ye ! bernagalah aku. haha, memang aku sudah habis benganglah kan dengan perempuan yang kononnya hormat parents aku nie ! aku tak suke hina orang nie, tapi perempuan nie untuk menghina manusia, jadi nie makan dia. hahaha !

malas nak bersemutkan blog aku pasal perempuan ini, sebab dia berpelajaran tinggi ! aku nie sijil je. tapi jangan hina sangatlah, sebab sijil perempuan nie nak pandang aku tak ada hidung ! janji aku reti nak hormat orang. tapi hari ini perempuan nie buat aku jadi kurang ajar dengan dia. hebat tak hebat lah kan. terima kasih kakak ! hahaha

p/s: malam nie semua orang kasi aku berangin ! kepada manusia yang nak hebat sangat, boleh kehadapan dan jangan nak menyetuh aku. itu sahaja, jangan nak mengedik add boyfriend aku, sebab nak beribukan friends facebook kau ok ! fullstop !

2 comments:

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

Nape nie zila...
relaks k, sabar yee...

Azila Aini said...

ade la manusia yang agak tidak kenang budi. sakitkan parents zila. geramlah zila