stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, November 05, 2011

haa hamidah ! cepat sembuh ye :) *med*


Assalamualaikum, cerita yang saya nak share kepada kalian semua di blog saya ini adalah mengesahkan SAHABAT sekolah menengah kebangsaan (perempuan) kapar saya, yang telah kemalangan pada 1NOVEMBER2011. sahabat saya ini bernama "HAA HAMIDAH"  yang senang dipanggil iaitu "MED". kami berkawan sejak sekolah menengah lagi, walaupun saya tidak sekelas bersama beliau, tapi saya kenal dan pernah semeja bersama beliau. 

yang ingin saya sampaikan disini, beliau telah koma di WAD ICU, sungai buloh. sejak 1/11 lagi. beliau telah kemalangan di area tempat study beliau, di UNISEL, batang berjuntai. kuala selangor. beliaun kemalangan waktu mahgrib yang dikatanya, ingin pulang ke meru. iaitu rumah keluarga beliau. tetapi beliau tidak kesampaian pulang ke rumah keluarga beliau kerana telah kemalangan melanggar seekor lembu yang time itu hujan lebat, katanya.

saya amat sedih dengan berita yang saya dengar, sebab akhir saya jumpa sebelum beliau kemalangan pada 15/10/2011 di rumah kawan baik beliau, iaitu "C-DOT". itu lah kali terakhir saya terjumpa beliau sebelum beliau kemalangan. tadi saya pergi ke hospital sungai buloh, untuk melawat sahabat saya, tetapi mungkin tiada rezeki untuk saya melawat beliau, sebab waktu melawat sudah tamat. apa-apa pun saya doakan SAHABAT saya iaitu "HAA HAMIDAH" dalam keadaan tenang dan cepat sembuh ye.

kepada kawan-kawan yang mengenali SAHABAT saya ini, boleh pergi melawat beliau di HOSPITAL SUNGAI BULOH, DI WAD ICU. kepada kawan-kawan beliau ini juga, doakanlah kesihatan SAHABAT kita yang tengah koma ini, semoga beliau seperti dahulu, seorang yang ceria dan petah bercakap.

(pendarahan beku di kepala sahabat kita ini, tempurung beliau bengkak)*

2 comments:

NadyaBubble said...

eh, accident laggar lembu ? student unisel ? accident dkt bkt badong kan ? ini rupanya orgnya. nadd stay area unisel juga. adde dengar hari tuh schoolmates ckp psl accident ni. semoga Allah permudahkan segalanya. Insyaallah, beliau boleh sembuh :')

Azila Aini said...

ohyeke ? yup ! die student unisel batang bejuntai. kita doakan semua selamat ye. kita serahkan kepada ALLAH SWT . amin