stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, November 24, 2011

heathenish !


you are headthenish girl ! you know why ?

"kalau engkau manusia, kau boleh fikir sebelum nak jatuhkan orang faham. aku malas nak songeh banyak-banyak dalam blog nie, disebabkan engkau sudah lebih-lebih. meyh sini aku lebih-lebih pulak. benda aku tak pernah nak cakap pape pasal kau, amboi kemain kau rancak tulis macam-macam kat WALL PAGE aku, kau ingat kau tulis macam uh, cukup puas hati lah ye sampai boleh bangga diri. aduh! malu aku weh. bila pulak kita nie bersaudara, tolong check darah sikit. kalau saudara islam uh insyallah aku mengaku lagi la kan. tapi dengan cara kau nie, kalau kau ade saudara pun. mungkin saudara kau da pijak-pijak kau tahu. aku tak kata aku nie bagus la kan, sebab kau kerja KLINIK, aku student je, so,kau lagi hebat dari aku kan ? jadi kau takyahlah nak busukkan nama orang ok. kalau hebat sangat, takpayahlah nak BLOCK diri dalam facebook kau tu. rasa tak puas hati, meyh jumpa aku depan-depan. sape jeling sape sekarang."


pos ini aku dapat dari WALL PAGE aku, yang CIK ZILA uh ! hebat sungguh THIS GIRL mengarut dalam WALL PAGE aku nie. hebat weh ! aku bangga dengan kau weh, sebab aku tak tahu celah mana kau wujud nie, tahu-tahu kau muncul dan kutuk aku dalam WALL PAGE aku, kenapa tak depan-depan kau bunuh aku je. kan senang ! puas hati kau weh.



pos nie die telah menunjukkan die sudah puas hati sebab sudah sound aku dalam WALL PAGE aku. die update nie dalam facebook die. die sound aku rupanya, jom jumpa depan-depan then boleh aku belanje kau minum ubat cap kaki dan siku aku. hahhaha !

4 comments:

Irna said...

seyez rase marah sgt2.. da la x knl..bole sound mcm tu plk.. ishh2.. sabar je la ye zila..

Anak Orang said...

sedara akak ke ?

Azila Aini said...

irna; bukan tak kenal, zila ngaku ! zila kenal this girl yang sound nie. tapi zila da lama tak jumpa and da lama xamik tahu la senang cerita. sebab tak rapat pon. knl time sekolah rendah tak silap.

mmng terkejut la gak lepas die buat macam nie. zila habis sabo nie

Azila Aini said...

rabiatul; mungkin die ingat akak saudara die kot, akak tanya mak akak, die tu cuma saudara jentik-jentik je. kira saudara jauh tahap babun lah senang cerita kan. and family akak kenal family dia. akak pon tak tahu why die buat pengakuan yang akak nie macam saudara rapat die. mungkin die jeles dengan kehidupan akak kot. huh