stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, November 12, 2011

ketumbit tidak menjadi (*_*)

Assalamualaikum Follower !
amacam semua ? sihat-sihat tak ? harap semua sihat dan dalam keadaan bahagia bersama keluarga tercinta serta boyfriend/girlfriend tersayang :) tiada boyfriend ? alaaa, awak pinjamlah bf or gf sesiapa ! untuk disayangi awak ok. hahaha "tak boleh blah" okok ! habis la semua tu, apa yang aku nak share, pasal "ketumbit tidak menjadi" ?? kenapa agak-agak ye ek ? rasa-rasa ketumbit ke kat mata kiri aku nie ? aku rasakan IYE ! tetapi dalam masa yang sama, aku rasa TIDAK, macam jerawat kat bawah kelopak mata je, hehe !


hahaha, mesti korang gelak tengok gambar aku kat atas nie kan ? orang sakit makin susut, aku sakit makin senang hati, haha ! apa-apa jerla, janji mulut aku ada makanan, apa kan daya, aku da makin-makin kuat makan. badan je kecik. tapi makan no satu. hihi, nasib nasib ! apapun, aku syukur alhamdulillah yang aku makin pulih, sebab aku cepat pergi klinik and buat check serta makan ubat yang telah di beri. memang aku banyak tidur sahajalah, sebab makan ubat kan. apakan daya ! nak cepat baik kan, :) *alhamdulillah*

aku sakit-sakit mata ini, semalam 11.11.2011 ! cantik je no tu kan ? dan mata aku pun sakit pada tarikh yang cantik kan. wow. sweet sangat* hihi ! then balik kerja, rest sekejap. lepas itu pergi klinik puteri dekat pekan kapar. check mata serta diberi ubat. dan hari ini, aku tengok cermin ! mata aku susut dah, tak sakit or gatal-gatal da, 

pagi tadi aku follow mak, abah serta kak eryn aku, pergi LCCT. menghantar abang kandung aku pergi singapura.aku dengan sakit-sakit dan lalok pun follow, apa kan daya kan kan. follow sahaja ! walaupun mata aku mendukacitakan, tp alhamdulillah sudah ok dah, taklah risau mana, boleh main hujan lagi tu. hehehe





ini gambar yang sempat aku shoot, sempat makan MCD dekat LCCT tu, sebab perut aku da lapar. grrr ! lapar aje perut aku nie kerja ye. hihi. lepas makan beramai-ramai, terus salam-salam, then kiteorang balik rumah, abang aku naik kapal pukul 11am. 

balik dari LCCT, aku tidur je dalam kereta. lalok makan ubat punya pasal. then tahu-tahu sampai rumah. hihi :) sampai sahaja rumah, rest kejap then terus pergi kenduri dekat sawah sepadan tajung karang. 2tempat kenduri. kenyang perut ! tidur, hehehe.

ok la. itu sahaja nak share, bye ! terima kasih TM sebab sudah pulihkan kabel taman saya, sekian :)

4 comments:

Anak Orang said...

nasib ketumbit tu tak menjadi . takut kut nak tumbuh . haha >.<

Azila Aini said...

tu la, die takut nak tumbuh kot. takot akak cocok2 die :D hahhaa

Anak Orang said...

hahahah >.<

mohd khairol yasin said...

:D