stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, November 20, 2011

larian amal belia 2011, kawasan kapar klang.


assalamualaikum, pembuka cerita pagi ! harinie cergaskan minda serta otot-otot yang sudah reput nie, hehe. jadi aku dan kak eryn telah sertai "LARIAN AMAL BELIA 2011" yang dibuat di klinik kerajaan pekan kapar. aku dengan rela hati untuk join this event ! walaupun aku memang lemah dalam bab-bab lari atau sukan nie. tapi nak taknak, join jugaklah! yang start pukul 7am tetapi dengan keadaan cuaca, jadi event ini bermula lambat sedikit.

larian ini dibuat untuk kita beramal sampai mengaja kesihatan badan kita. dan berseronok dengan acara siapa sampai ke garis menamat, cabutan bertua serta sijil peryataan. klinik kerajaan nie taklah jauh mne pon ! 5minit pon sampai, tapi tadi aku dan kakak aku malas drive or jalan kaki. jadi abah dan mak aku antar kiteorang pegi sane. terima kasih mak abah ! :) hehe



gambar di atas ini, gambar sebelum bermulanya larian. sempat snap-snap ! bosan tengok orang keliling sebab semua satu warga gelap. haha ! jahat aku*. dan gambar bawah nie, baru lepas larian dan check tekanan darah dan whatever ! berat makin menduka citakan, makan sudah banyak. tapi berat masuh 37.8kg.


p/s: itu sahaja sempat nak berkongsi, masih kepenatan ! jumpa next post (: kbai.

15 comments:

Anak Orang said...

wahhh ! semangat nak berlari ea kak . hehe :D

Azila Aini said...

hehe ! semangat la dek oit. da lme tak lari-lari nie. last lari pon time plkn dulu. haha ! now semua da berlemak-lemak. agagagga :D *funny kot*. akak orang pertama dari blkng :D

Anak Orang said...

orang pertama dari belakang , okay laa tuh . dari tak sampai garisan penamat en ;) .. haha

Azila Aini said...

haha ! molek sangat :)) kelakar la. now satu badan da reput. hahah

Anak Orang said...

HAHAHA ! ^^ .

Azila Aini said...

gelak ek !

Anak Orang said...

Ye laa badan leyh reput >.< . uhuh , lawak ar akak ni ^^ . hoho

Azila Aini said...

boleh la dek ! akak hari2 angkat cpu. nie tetibe lari2. terus reput kot. haha

Anak Orang said...

hahahah , cpu kosong ke dalam dia ?
angkat cpu hari-2 nnti muscle naik . kalau lari leyhh kurus . huhuh , kot mereput tuh kurang calsium kut . heheheh . "makanlah calsium" .(iklan suda -_-)

Azila Aini said...

opcoz lah cpu yang berisi sayang ! kalau kosong satu tangan je kot. haha (muke belagak) hahaha ! muscle da naik da. boleh angkat adek la. hahahah :)))

Anak Orang said...

hahaha , kalau kosong saya boleh angkat satu jari je -_- (muka nak lagi lebih poyo) . hahahah >.< , ohhh ! Angkat saya ke ? kut boleh angkat saya ye takk . Saya berat ni . hihihih ^^ . Bak kata orang , nampak kurus tapi berat tulang =P

Azila Aini said...

hahaha ! eleeh, kamu nie ! akak secubit je. hahaha

Anak Orang said...

hahaha , secubit apa ? secubit garam ? ke gula ? hehehe >.<

Azila Aini said...

secubit kasih sayang ! hahaha

Anak Orang said...

haha , okay lettew ^^ .