stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, November 06, 2011

salam aidiladha

assalamualaikum, selamat hari raya adiladha kepada semua umat islam, syukur alhamdulillah firsly. sebab dapat menyambut hari raya korban ini walaupun tidak seberapa. tapi syukurlah sebab aku dapat merayakannya bersama keluarga tercinta. aminnn


cerita yang aku nak share ini mungkin tidak seberapa juga, cuma ingin berkongsinyaa kekawan semua, hihi ! hari ini aku bersama keluarga duduk dalam rumah mengisi perut, haha *sweet* sudah isi perut, mata pun berat, apa lagi, aku orang pertama tidur dulu lah, walaupun aku orang paling lewat bagun, dan aku yang tidur petang dulu. disebabkan perut aku nie dipenuhi cacing warna warni, sebab itu aku asyik lapar aje. hihi. bagun tidur je aku lapar, agak lapar je dan kenyang, aku nagntok. dasyat jugalah sejak-sejak nie penyakit lapar+ngntok nie. 

tapi aku masih dalam golongan kurus, "ausssh ! saya kurus macam lidi rumah awak" haha, tapi tengok cermin agak risau sedikit disebabkan pipi sudah naik. arghhh ! takkan kepala besar badan tecik pulak kan ? lagi plek orang tengok kang, kang aku juga yang duduk dalam bilik sampai kepala aku tecik kembali. terooook !


ok habis cerita merepek dan merapu aku nie, teruskan cerita seterusnya, dalam pukul 3pm. aku serta mak dan kakak-kakak aku pergi ker birthday party adik tecik kiteorang, nak cerita pun susahkan. senangkan cerita "anak mak aku jaga dan aku da anggap adik aku ler" ok.. macam tu lah ceritanyaa. sudah dapat jemputan semalam, jadi aku datang merasakan kek dan makanan-makanan yang dihidang untuk tetamu, aku bedal lah kek dan mee hun, 

sudah kenyang, baliklah ! hehe, joke* lepas habis 1jam disitu. terus pulang ke rumah, tetapi singgah kubur arwah abang sebentar, just tengok dari jarak jauh jerla. sebab tanah perkuburan tu banjir di pintu hadapan. jadi kami tengok sahajalah. lepas melawat kubur arwah terus gerak pulang.

sampai rumah, duduk dalam 20minit. keluar lagi, pergi pantai remis jeram pulak bersama bonda dan kakak-kakak. saje jejalan cuci mata, :) hehe ! tengok keindahan pantai nie, waaahhh *sweet. suke suke ! aman dan damai sahaja.






itu sahaja cerita  share, malas nak taip pepanjang. kbai. selamat hari raya follower.

4 comments:

sYiRa LoKMaN said...

selamat hari raya aidiladha :D

Azila Aini said...

:) thanks syira !

azalia hjsalleh said...

woahhhhh chantik gambar
meriah

Azila Aini said...

haha ! meriah kan ? macam nak pergi marhaban :D