stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, November 27, 2011

wedding kak yoyoi & pasangan


assalamualaikum, syukur alhamdulillah ! selesai sudah majlis perkahwinan sepupu aku ! iaitu kak yoyoi dan pasangannya, yang bertemakan "biru muda" sangat comel dan menarik. suka sangat woook ! aku pun datang angin nak jadi photographer untuk wedding kak yoyoi nie, walaupun aku tak berapa nak pro. tapi ini lah hasilnya bila aku sudah main klik-klik. 

majlis ini dibuat di kampung ku, iaitu di tebok jawa, sabak bernam. lebih kurang kampung aku jugaklah ! sebab arwah nenek aku dulu memang asal situ. majlis bermula dari pukul 11 hingga ke petang. walaupun cuaca hujan, tapi syukur alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar ye ! tahniah kepada kak yoyoi dan pasangan ! semoga selepas ini akan terus hidup bahagia bersama keluarga baru. aminnn

agak-agak mahu usha gambar yang aku setting tak seberapa nie. jom usha ! 
selamat berusha mypicture. sekian.




selamat menyambut maal hijrah ! :)

No comments: